Асертивна поведінка як передумова формування почуття власної гідності та самоповаги студентської молоді
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
почуття власної гідності, самоповага, асертивність, індивідуальний стиль поведінки.Анотація
У статті розкрито теоретичні підходи до дослідження проблеми
формування почуття власної гідності та самоповаги студентської молоді;
визначено психологічні особливості феномена “асертивність”; обґрун
товано специфіку взаємозумовленості асертивності і розвитку емоційно
ціннісних почуттів особистості; проаналізовано результати емпіричного
вивчення асертивності як передумови формування у студентів почуття
власної гідності та самоповаги.
Посилання
Пряжников Н.С. Психология труда и человеческого досто
инства / Николай Пряжников. – М., 2001. – С. 461 467.
Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості:
[монографія] / Едуард Помиткін. – К.: Наш час, 2006. –
с.
Франсиско Г. Усі ці нестерпні люди. Як прожити серед людей,
які роблять наше життя неможливим [пер. В. Крутоуз] /
Гавілан Франсиско. – К.: Пульсари, 2009. – 192с. [Серія
“Психологія і самодопомога”.]
Альберти Р. Ваше полное право: Уверенность в себе и
равенства в вашей жизни и взаимоотношений / Роберт
Альберти, Майкл Эммонс. – Издатель: РБА “Влияние”,
– 299 с.
Каппони В. Как делать все по своему / В.Каппони, Т.Но
вак. – СПб., 1995. – 125 с.
Семиченко В. А. Психология направленности: [учеб. метод.
пособ.] / В.А. Семиченко, А.М. Галус / Центральный ин т
последиплом. педаг. образован.; Хмельницкий ГПИ;
Региональная лабор. соц. пед. проблем адаптации студентов
к условиям обучения в вузе. – Хмельницкий: ХГПИ, 2003. –
с.
Дойч М. Разрешение конфликта (Конструктивные и дест
руктивные процессы) / Мортон Дойч // Социально по
литический журнал. – 1997. – №1. – С. 202–212.
Герасіна С.В. Психологічні особливості розвитку самоповаги
в учнів професійно технічних навчальних закладів /
С.В.Герасіна // Сучасні інформаційні технології та іннова
ційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія,
теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. праць]. – Вип. 8. – Київ
– Вінниця: ООО “Планер”, 2005. – С. 125 132.
Карпенчук С.Г. До вершин досконалості ...: [наук. метод.
посіб. з проблем самовиховання] / Світлана Карпенчук. – Ін т інноваційних технологій і змісту освіти; Рівненський
держ. гуман. ун т. – Рівне: Волинські обереги, 2009. – 260 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.