Психологічні особливості монологічного мовлення як засобу спілкування у дітей підліткового віку

Автор(и)

  • Н.М. Гончарук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25p

Ключові слова:

спілкування, монологічне мовлення, розповідь, опис, роздум, доказ.

Анотація

У статті розкрито психологічні особливості монологічного мовлення
як засобу спілкування. Авторка здійснила порівняльний аналіз мовлення
дітей різних статусних категорій – лідерів, популярних, малопопулярних,
ізольованих.

Посилання

Варзацька Л., Шевченко Л. Методика розвитку звя’язного

мовлення молодших школярів. – Житомир: Книга. – 128 с.

Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистического иссле

дования. – М.: Наука, 1981. – 139 с.

Подласый И. П. Педагогика. – М: Просвещение; ВЛАДОС,

– 324 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер,

– 720 с.

Скалкин В.Л. Обучение диалогической речи. – К.: Радянська

школа, 1989. —158 с.

Скалкин В.Л. Обучение монологическому высказыванию. –

К.: Радянська школа, 1983. – 119 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарук, Н. (2019). Психологічні особливості монологічного мовлення як засобу спілкування у дітей підліткового віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (10). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p