Соціально–психологічна характеристика студентства періоду пізньої юності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
образ “Я”, юність, соціальне уявлення, становлення особистості, соціальні ситуації, психологічний зміст, поведінка, провідна діяльність.Анотація
У статті розглядається період старшого юнацького віку та процес
становлення повного образу “Я”, а також етапи його становлення та фактори
впливу на цей процес.
Посилання
Абрамова Г.С. Возрастная психология. – М, 1998. – 624 с.
Баттерворт Дж., Харрис М. Принципы психологии разви
тия. – М.: Когито Центр, 2000.
Возрастная и педагогическая психология/М.В.Гамезо,
Л.М.Орлова. – М., 1999.
Выготский Л.С. Лекции по психологии. – СПб.: Союз, 1999.
Гинзбург М.Р. Личностное самоопределение как психо
логическая проблема. – М., 1995.
Гуткина Н.И. Личностная рефлексия как один из механиз
мов самосознания//Формирование личности в переходный
период от подросткового к юношескому возрасту. – М., 1987.
Ермолаева М.В. Психология развития. Методическое
пособие для студентов заочной и дистанционной форм
обучения. – М.; Воронеж, 2000. – 336 с.
Зейгарник Б.В. Теория личности в зарубежной психологии.
М., 1982.
Кон И.С. Открытие “Я”. – М., 1980.
Кон И.С. Психология ранней юности: Книга для учителя. –
М., 1989., с. 128 166,213 237, 167 185.
Кон И.С. Психология старшеклассника//Хрестоматия по
возрастной психологии. – М., 1996.
Молодцова Т.Д. Диагностика, предупреждение и преодо
ление дезадаптации подростков. – М., 1999.
Мудрик А.В. Образ жизни детей и подростков Российской
Федерации. – М., 1992.
Петровский А.В. Личность, деятельность, коллектив. – М.,
Петровский А.В. Социальная психология. – М.: Просве
щение, 1978.
Прихожан А.М. Развитие эмоциональной стороны само
воспитания и формирование личности в переходный период
от подросткового к юношескому возрасту. – М., 1987.
Райе Ф. Психология подросткового и юношеского возраста.
СПб., 2000. – 656 с.
Шорохова Е.В. Тенденции исследований личности//Проб
лемы психологии личности. – М., 1989.
Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис. – М., 1996. – 287 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.