Теоретично–психологічні основи дослідження соціальної компетентності дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
соціалізація, навички взаємодії, самореалізація, відчуття, спілкування, вербальна компетентність, оперативна соціальна компетентність, комунікативна компетентність, его-компетентність.Анотація
Розглянуто проблеми соціальної компетентності у різних наукових
сферах: політиці, психології, педагогіці, соціології та філософії. Виділено
та описано функції, зміст і структури соціальної компетентності. Також
розглядається вплив різних програм дошкільного виховання на
формування соціальної компетентності дітей.
Посилання
Архипова С.П. Професійна компетентність і професійність
соціального працівника: сутність і шляхи розвитку // Соціальна
робота в Україні: теорія і практика. – 2004. – №2. – С. 15 24.
Васильков В. М., Василькова О. І. Професійне становлення
особистості як об’єкт міждисциплінарного аналізу //
Матеріали міжвузівської науково практичної конференції
“Методологія сучасних досліджень соціальних, економічних
та психологічних проблем регіону”, м. Донецьк, 22 лютого
року. – Донецьк, 2000 – С. 89 93.
Гриценко В. І. Проблемно орієнтовані інформаційні простори
в глобальній моделі інформатизації / В. І. Гриценко,
М.І. Вовк, А. Б. Котова // Науково технічна інформація. –
– №1 2. – С. 21 23.
Деркач А. А., Кузьмина Н. В. Акмеология: пути достижения
вершин профессионализма. – М.: РАУ, 1993. – 23 с.
Життєва компетентність особистості // Науково методичний
посібник /За ред. Л.В.Сохань, І.Г.Єрмакова та ін. – К.:
Богдана, 2003. – С. 24.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення,
викладання, оцінювання /Науковий редактор українського
видання доктор пед. наук, проф. С.Ю.Ніколаєва. – К.:
Ленвіт, 2003. – С. 56 75.
Исламгалиев Э.Г. Профессиональная компетентность
педагога: социологический анализ/Дис. канд. социолог.
наук. – Екатеринбург, 2003. – 176 с.
М’ясоїд З. Загальна психологія. – К.: Вища школа, 2000. –
С. 230.
Носков В. И., Кальянов А. В., Мирошниченко О. В. и др.
Инновационные технологии в гуманитарном вузе / Под ред.
проф. В. И. Носкова. – Донецк: ООО “Лебедь”, 2002. – 288 с.
Постанова Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2006 р.
№ 1719 “Про перелік напрямів, за якими здійснюється
підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо
кваліфікаційним рівнем бакалавра”. – К., 2006. – 25 с.
Русова С. Вибрані педагогічні твори: У 2 кн. / За ред
Є.І.Коваленко; Упоряд., прим. Є.І.Коваленко, І.М.Пін
чук. – Кн.2 –К.: Либідь, 1997. – 320 с.
Социальная компетентность. – С. Пб: Детский кризисный
фонд Гумерова, 1999. – С. 432.
Трубачева С.В. Умови реалізації компетентнісного підходу в
навчальному процесі / Компетентністний підхід у сучасній
освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека
з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К.:
“К.І.С”, 2004.– С.53 58.
Шишов С. Е., Агапов И. Г. Компетентностный подход к обра
зованию: прихоть или необходимость? // Стандарты и мони
торинг в образовании. – 2002. – № 2, март–апрель. – С. 60–64.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.