Формування професійного образу “Я” майбутніх менеджерів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
професійний образ “Я”, студенти, вуз, професійно направленість, професійне самосприйняття.Анотація
У статті розглянуто формування професійного образу “Я” майбутніх
менеджерів. Акцент в статті робиться на студентські роки, коли молодь
намагається переосмислити свої окремі риси та якості, визначити
напрямок свого подальшого розвитку, що призводить до формування
образу “Я ідеальний спеціаліст”. Відповідність цього образу можливостям
особистості сприяє внутрішній готовності до свідомої та самостійної
побудови, корекції та реалізації перспектив свого особистісного та
професійного розвитку.
Посилання
Деркач А.А. Акмеологические основы развития профес
сионала / А.А. Деркач. – М.: Издательство Московского
психолого социального института; Воронеж: НПО
“МОДЭК”, 2004. – 752 с.
Дьяченко М.И. Психология высшей школы (Особенности
деятельности студентов и преподавателей вуза) / М.И.
Дьяченко, Л.А. Кандыбович. – Мн.: Изд во БТУ, 1978. –
с.
Дідковська Л.Г. Історія вчень менеджменту: Навч. посібник /
Л.Г. Дідковська, П.Л. Гордієнко. – К.: Алерта, 2008. – 477 с.
Вудкок М. Раскрепощенный менеджер для руководителя
практика / М. Вудкок, Д. Френсис. – М.: “Дело”, 1992. –
с.
Попелюшко Р.П. Внутрішній конфлікт як умова виникнення
негативної самооцінки в юнацькому віці / Р.П. Попелюшко //
Збірник наукових праць. – № 22. Частина ІІ. – Хмельниць
кий: Національна Академія ПВУ, 2003. – С. 187 – 197.
Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии /
А.Адлер. – М.: Прогрес, 1995. – 213 с.
Маслоу А. Самоактуализация / А. Маслоу // Психология
личности. Тексты. – М.: МГУ, 1982. – С. 108 – 117.
Психологическое сопровождение выбора профессии: Научно
методическое пособие / Л.И.Митина, Л.В. Брендакова, И.В.
Вачков, И.Н.Грызлова, И.Н. Исакова, В.Г.Колесников,
И.М.Кондаков, Ю.А. Кореляков, А.К. Осницкий, И.А.
Переверзева, Н.Н. Трушина, Г.В. Шавырина; Под ред. Л.М.
Митиной. – 2 е изд., испр.– М.: Московський психолого –
социальный институт: Флинта, 2003. – 184 с.
Лисина М.И. Общение, личность, психика ребенка / М.И.
Лисина – 2 е изд. – М.: Московский психолого социальный
институт, Воронеж: НПО “МОДЭК”, 2001. – 383 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.