Роль часової перспективи студентів молодших курсів у самоактуалізації особистості
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
часова перспектива, самоактуалізація, студенти.Анотація
Досліджено часову перспективу студентів перших і других курсів
гуманітарного спрямування. Виявлено, що переважає орієнтація на
гедоністичне теперішнє і позитивне минуле. Встановлено, що само
актуалізація пов’язана із зменшенням часової орієнтації на власне минуле.
Студенти з більше вираженими рисами самоактуалізованої особистості
схильні до переживання теперішнього гедоністичного, а з менше
вираженими – до переживання свого негативного минулого.
Посилання
Левин К. Динамическая психология: Избранные труды. –
М.: Смысл, 2001. – 572 с.
Маслоу А. Мотивация и личность. – СПб.: Питер, 2009. –
с.
Муздыбаев К. Переживание времени в период кризисов //
Психологический журнал. – 2000. – Т. 21. – № 4. – С. 5 21.
Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего. –
М.: Смысл, 2004. – 608 с.
Boniwell I., Zimbardo P. Balancing Time Perspective in Pursuit
of Optimal Functioning. / P. Linley, S. Joseph. Positive psy
chology in practice. – New Jersey: John Wiley & Sons, 2004. –
P. 165 178.
Zimbardo P.G., Boyd J.N. Putting Time in Perspective: A Valid,
Reliable Individual Differences Metric // Journal of Personal
ity and Social Psychology. – 1999. – Vol. 77. – No. 6. – P.
1288.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.