Динаміка мотивації фахового навчання майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
професійна діяльність, педагогічна спрямованість, фахове навчання, мотивація вибору професії, мотивація фахового навчанняАнотація
У роботі розглянуто актуальні проблеми формування мотиваційної
готовності майбутніх учителів до фахової діяльності. Здійснено аналіз
результатів комплексного дослідження динаміки професійно спрямованої
мотивації студентів педагогічного університету на етапі фахового навчання.
Посилання
Занюк С.С. Психологія мотивації : Навчальний посібник /
С.С. Занюк. – К.: Либідь, 2002. – 304 с.
Маркова А.К. Психологические критерии и ступени про
фессионализма учителя / А.К. Маркова // Педагогика. –
– №6. – С. 55 63.
Митина Л.М. Психология труда и профессионального
развития учителя: Учеб. пособие для студ. выс. пед. учеб.
заведений / Л.М. Митина. – М.: Издат. центр “Академия”,
– 320 с.
Поваренков Ю.П. Психологическое содержание профессио
нального становления человека / Ю.П. Поваренков. – М. :
Изд во УРАО, 2002. – 160 с.
Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи /
Л.Г. Подоляк. – К. : Просвіта, 2004. – С.135 136.
Психология человека от рождения до смерти. Психо
логический атлас человека / Под ред. А.А. Реана. – СПб. :
Прайм ЕВРОЗНАК, 2007. – 651 с.
Чала О.А. Специфіка мотивації майбутньої професійної
діяльності студентів педагогічного університету / О.А. Чала //
Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. / Ін т
психології ім. Г. Костюка АПН України / за ред. С. Мак
сименка. – К. : Логос, 2008. – Т.7, вип.15. – С. 305 309.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.