Вплив рівня впевненості у собі на прояв креативності студентів педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
креативність, індивідуальність, впевненість у собі, оригінальність, творчий саморозвиток.Анотація
Зміни у суспільстві та системі освіти підвищують вимоги до
підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Розвиток креативності
та творчої індивідуальності сприятиме підвищенню компетентності та
професіоналізму майбутніх педагогів. У статті розглянуто питання впливу
рівня впевненості у собі на прояв креативності майбутніх вчителів.
Посилання
Абульханова Славская К.А. Стратегия жизни/ Ксения Алек
сандровна Абульханова Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.
Анцыферова Л.И. Психология формирования и развития
личности /Людмила Ивановна Анцыферова – М.: Наука,
– 342 с.
Божович Л.И. Проблемы ориентации личности/ Лидия
Ильинична Божович. – М., 1995. – 332 с.
Боулби Дж. Уверенность в себе и некоторые условия, которые
ей содействуют/ Джон Боулби /http://www. bibliofond.ru
Жатько Е. В. Формирование уверенности в себе у студентов
управленческих специальностей: Дис. ... канд. психол. наук:
00.05/ Елена Владимировна Жатько – М., 2004. – 172 c.
Кон И.С. Психология юношеского возраста (Проблемы
формирования личности): Учеб. пособие для студентов пед. ин
тов / Игорь Семенович Кон. – М.: Просвещение, 1979. – 175 с.
Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной
личности/ Лариса Максимовна Митина – М.: Московский
психолого социальный институт; Воронеж: Изд. НПО
“МОДЭК”, 2002. – 400 с.
Психология индивидуальности в трудах В.С. Мерлина и ее
развитие в современном человекознании: Кол. мон. / Под
ред. В.В. Белоуса. – Пятигорск, 1998.
Хазратова Н. В. Формирование креативности под влиянием
микросреды: дис… канд. психол. наук РАН / Нигора
Викторовна Хазратова – М., 1993. – 160 с.
Рубштейн Н. Полный тренинг по развитию уверенности в
себе / Ніна Рубштейн /http://freebooks.net.ua
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.