Розвиток емпатії у дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності

Автор(и)

  • О.М. Олійник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

емпатія, співпереживання, співчуття, емоційний розвиток, педагогічний вплив, театралізована діяльність, розвивальне середовище.

Анотація

У статті обґрунтовується психолого педагогічний аспект розвитку
емпатії та оптимізації емоційного розвитку дитини старшого дошкільного
віку в процесі театралізованої діяльності, подається система психологічних
та педагогічних впливів, спрямованих на розвиток емпатії, змодельоване
розвивальне середовище як елемент інструментарію збагачення
емоційного розвитку дитини в умовах дошкільного закладу.

Посилання

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я у

Світі” / Наук. кер. О.Л.Кононко. – К.: Світич, 2009. – 430 с.

Стрелкова Л.П. Теоретико методический подход к проблеме

эмоционально эмпотической регуляции поведения до

школьников // Эмоциональная регуляция учебной и

трудовой деятельности. – М., 1986.

Лазаревич С. Емоційно ціннісний розвиток дошкільника

С. Лазаревич // Дошкільне виховання. – 2009. – №8. – С.12 14.

##submission.downloads##

Як цитувати

Олійник, О. (2019). Розвиток емпатії у дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p