Розвиток емпатії у дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
емпатія, співпереживання, співчуття, емоційний розвиток, педагогічний вплив, театралізована діяльність, розвивальне середовище.Анотація
У статті обґрунтовується психолого педагогічний аспект розвитку
емпатії та оптимізації емоційного розвитку дитини старшого дошкільного
віку в процесі театралізованої діяльності, подається система психологічних
та педагогічних впливів, спрямованих на розвиток емпатії, змодельоване
розвивальне середовище як елемент інструментарію збагачення
емоційного розвитку дитини в умовах дошкільного закладу.
Посилання
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я у
Світі” / Наук. кер. О.Л.Кононко. – К.: Світич, 2009. – 430 с.
Стрелкова Л.П. Теоретико методический подход к проблеме
эмоционально эмпотической регуляции поведения до
школьников // Эмоциональная регуляция учебной и
трудовой деятельности. – М., 1986.
Лазаревич С. Емоційно ціннісний розвиток дошкільника
С. Лазаревич // Дошкільне виховання. – 2009. – №8. – С.12 14.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.