Освітньо–педагогічні перетворення в Україні у 20–х роках ХХ століття. Їх вплив на формування особистості
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
освіта, політика, декрет, стан, організація, напрямки, модель.Анотація
У статті знайшли відображення основні напрямки і положення
здійснення освітньо педагогічних перетворень в Україні на початку ХХ
століття, а також основні аспекти їх впливу на формування особистості.
Посилання
Алексюк А. Педагогіка вищої освіти України // Історія.
Теорія. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.
Артемова Л. Історія педагогіки України: Підручник. – К.:
Либідь, 2006 – 424 с.
Березівська Л. Проблема реформування системи освіти в
Україні на сторінках журналу “Вільна українська школа
(1917 1920)” // Збірник наукових праць. Спеціальний
випуск “До витоків становлення української педагогічної
думки”. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 51 55.
Гринько Г. Нариси радянської просвітницької політики. –
Харьків, 1922.
Збірник Узаконень та Розпоряджень робітничо селянського
уряду України, 1919. – №1 22, 23, 25 38. – 580 с.
Історія української школи і педагогіки: Хрестоматія / За ред.
доктора філософ. наук Кременя. – К.: Знання, 2005.
Любар О. Історія української школи і педагогіки: На
вчальний посібник / О.Любар, М.Стельмахович, Д.Фе
доренко. – К.: Знання, 2003. – 350 с.
Сухомлиська О. Періодизація педагогічної думки в Україні:
Кроки до нового виміру // Збірник наукових праць. – К.:
Науковий світ, 2002. – С. 31 40.
Фіцула М. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Ака
демвидав, 2007 – 560 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.