Аналіз підходів до психологічної оцінки керівників
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
функціональний підхід, поведінковий (ситуативний) підхід, особистісний підхід, компетентнісний підхід, психологічна оцінка керівника.Анотація
У статті пропонується аналіз ефективності існуючих підходів до
психологічної оцінки керівників, а також розгляд компетентнісного
підходу, який найповніше відповідає вимогам навчання і розвитку
керівників, що проводиться на підставі їх психологічної оцінки.
Посилання
Бермус А.Г. Проблемы и перспективы реализации компе
тентностного подхода в образовании / А.Г. Бермус //
Интернет журнал “Эйдос”. – 2005. – 10 сентября. – http://
www.eidos.ru/journal/2005/0910 12.htm.
Вендеров Е.Е. Психологические проблемы управления / Е.Е.
Вендеров – М.: Экономика, 1969.
Вербицкий А.А. Компетентностный подход в образовании:
проблемы и условия реализации / А.А. Вербицкий //
Байкальский психологический и педагогический журнал. –
– №1 2 (7 8). – С. 25 35.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма
результата образования / И.А. Зимняя // Высшее обра
зование сегодня. – 2003. – № 5.
Зимняя И.А. Общая культура и социально профессио
нальная компетентность человека / И.А. Зимняя //
Интернет журнал “Эйдос”. – 2006. – 4 мая. http://
www.eidos.ru/journal/2006/0504.htm.
Кабаченко Т.С. Психология управления / Т.С. Кабаченко. –
М., 2000.
Карнышев А.Д. Очерки социальной психологии / А.Д. Кар
нышев – Иркутск, 1998. – 325 с.
Кудряшова Л.Д. Каким быть руководителю: психология
управленческой деятельности / Л.Д. Кудряшова – Л.:
Лениздат, 1986. – 160 с.
Лоос В. Г., Гильбух Ю. З. Психологические проблемы НОТ. –
Соц. труд. – 1967. – № 8. – С. 70 79.
Никифоров Г.С. Самоконтроль человека / Г.С. Никифоров –
Л.: Издательство ЛГУ, 1989. – 192 с.
Петрасинский З. Познай себя: Кн. для уч ся: Пер. с пол. В.И.
Романца. – К.: Рад. шк.,1988. – 194 с.
Свенцицкий А.Л. Социально психологические проблемы
управления / А.Л. Свенцицкий – Л.: ЛГУ, 1975. – 120 с.
Толочек В.А. Проблемы современной психологии труд. / В.А.
Толочек. – М.: Издательство РАГС при Президенте РФ, 2000.
Хуторский А.В. Ключевые компетенции и образовательные
стандарты / А.В. Хуторский // Интернет журнал “Эйдос”. –
– 23 апреля. http://www.eidos.ru/journal/2002/
htm.
Шепель В.М. Управленческая психология / В.М. Шепель –
М.: Экономика, 1984. – 248 с.
Ямбург Е.А. Гармонизация педагогических парадигм –
стратегия развития образования / Е.А. Ямбург // Учи
тельская газета. – 2004. – №20.
Parry S. B. The quest for competencies: competency studies can
help you make HR decision, but the results are only as good as
the study, Training 1996 [Електронний ресурс]– Режим
доступу: (http://www.sciencedirect.com/science)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.