Особливості збереження психофізичного здоров’я дітей–олігофренів дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
корекційні програми, психомоторні можливості, дошкільний вік, діти-олігофрени.Анотація
У статті розглянуто психолого педагогічні засади розробки програм
корекції психомоторних можливостей дітей олігофренів дошкільного віку.
Корекційні програми спрямовані на максимально можливе значення до
реалізації рухової функції і формування особистості індивідуально
збереженого психофізичного здоров’я дитини.
Посилання
Бернштейн Н.А. О построении движений / Н.А.Берн
штейн. – М.: Медгиз, 1947. – 255 с.
Бернштейн Н.А. Очерки по физиологии движений и фи
зиологии активности / Н.А.Бернштейн. – М.: Медицина,
– 349 с.
Бех І.Д. Теоретичні засади навчання і розвитку аномальних
дітей / І.Д.Бех // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 4. –
С. 147 155.
Вайзман Н.П. Психомоторика детей олигофренов / Н.П.Вай
зман. – М.:Педагогика, 1976. – 104 с.
Венгер Л. А. О формировании познавательных способностей
в процессе обучения дошкольников / Л.А.Венгер // Хре
стоматия по возрастной и педагогической психологии.
Работы советских психологов периода 1946 1980 гг. /Под.
ред. И.И.Ильясова, В.Я.Ляудис. – М.: Изд во Моск. ун та,
– С. 179 182.
Гордеева Н. Д. Экспериментальная психология исполни
тельного действия / Н.Д.Гордеева. – М.: Тривола, 1995. –
с.
Гуровец Г. В. Методика реабилитации психомоторных
нарушений у умственно отсталых школьников на занятиях
ЛФК / Г.В.Гуровец, Д.С.Гуровец // Дефектология. – 1999. –
№ 1. – С. 31 36.
Запорожец А.В. Избранные психологические труды: В 2 х т. /
А.В.Запорожец. – М.: Педагогика, 1986. – Т. 1. – 320 с. –
Т. 2. – 297 с.
Ильин Е.П. Психомоторная организация человека /
Е.П.Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 384 с.
Клименко В. В. Механізми психомоторики людини /
В.В.Клименко. – К., 1997. – 192 с.
Козленко М.О. Розвиток пізнавальної самостійності учнів
допоміжної школи в процесі навчання рухових дій /
М.О.Козленко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 5 7.
Малхазов О. Р. Психологія та психофізіологія управління
руховою діяльністю: Монографія / О.Р.Малхазов. – К.:
Євролінія, 2002. – 320 с.
Озеров В.П. Психомоторные способности человека /
В.П.Озеров. – Дубна: Феникс + , 2002. – 320 с.
Осницкий А.К. Проблемы исследования субъектной актив
ности // Вопросы психологии. – 1996. – № 1. – С. 5 19.
Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Основы теоретической
психологии / А.В.Петровский, М.Г.Ярошевский. – М.:
ИНФРА М, 1999. – 528 с.
Пинский В.И. Формирование двигательных навыков
учащихся вспомогательной школы / В.И.Пинский. – М.:
Педагогика, 1977. – 62 с.
Хайкин В. Л. Активность (характеристики и развитие) /
В.Л.Хайкин. – М.: Моск. психол. соц. ин тут; Воронеж:
Изд во НПО “МОДЭК”, 2000. – 448 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.