Особливості збереження психофізичного здоров’я дітей–олігофренів дошкільного віку

Автор(и)

  • А.В. Сімко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

корекційні програми, психомоторні можливості, дошкільний вік, діти-олігофрени.

Анотація

У статті розглянуто психолого педагогічні засади розробки програм
корекції психомоторних можливостей дітей олігофренів дошкільного віку.
Корекційні програми спрямовані на максимально можливе значення до
реалізації рухової функції і формування особистості індивідуально
збереженого психофізичного здоров’я дитини.

Посилання

Бернштейн Н.А. О построении движений / Н.А.Берн

штейн. – М.: Медгиз, 1947. – 255 с.

Бернштейн Н.А. Очерки по физиологии движений и фи

зиологии активности / Н.А.Бернштейн. – М.: Медицина,

– 349 с.

Бех І.Д. Теоретичні засади навчання і розвитку аномальних

дітей / І.Д.Бех // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 4. –

С. 147 155.

Вайзман Н.П. Психомоторика детей олигофренов / Н.П.Вай

зман. – М.:Педагогика, 1976. – 104 с.

Венгер Л. А. О формировании познавательных способностей

в процессе обучения дошкольников / Л.А.Венгер // Хре

стоматия по возрастной и педагогической психологии.

Работы советских психологов периода 1946 1980 гг. /Под.

ред. И.И.Ильясова, В.Я.Ляудис. – М.: Изд во Моск. ун та,

– С. 179 182.

Гордеева Н. Д. Экспериментальная психология исполни

тельного действия / Н.Д.Гордеева. – М.: Тривола, 1995. –

с.

Гуровец Г. В. Методика реабилитации психомоторных

нарушений у умственно отсталых школьников на занятиях

ЛФК / Г.В.Гуровец, Д.С.Гуровец // Дефектология. – 1999. –

№ 1. – С. 31 36.

Запорожец А.В. Избранные психологические труды: В 2 х т. /

А.В.Запорожец. – М.: Педагогика, 1986. – Т. 1. – 320 с. –

Т. 2. – 297 с.

Ильин Е.П. Психомоторная организация человека /

Е.П.Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 384 с.

Клименко В. В. Механізми психомоторики людини /

В.В.Клименко. – К., 1997. – 192 с.

Козленко М.О. Розвиток пізнавальної самостійності учнів

допоміжної школи в процесі навчання рухових дій /

М.О.Козленко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 5 7.

Малхазов О. Р. Психологія та психофізіологія управління

руховою діяльністю: Монографія / О.Р.Малхазов. – К.:

Євролінія, 2002. – 320 с.

Озеров В.П. Психомоторные способности человека /

В.П.Озеров. – Дубна: Феникс + , 2002. – 320 с.

Осницкий А.К. Проблемы исследования субъектной актив

ности // Вопросы психологии. – 1996. – № 1. – С. 5 19.

Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Основы теоретической

психологии / А.В.Петровский, М.Г.Ярошевский. – М.:

ИНФРА М, 1999. – 528 с.

Пинский В.И. Формирование двигательных навыков

учащихся вспомогательной школы / В.И.Пинский. – М.:

Педагогика, 1977. – 62 с.

Хайкин В. Л. Активность (характеристики и развитие) /

В.Л.Хайкин. – М.: Моск. психол. соц. ин тут; Воронеж:

Изд во НПО “МОДЭК”, 2000. – 448 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сімко, А. (2019). Особливості збереження психофізичного здоров’я дітей–олігофренів дошкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p