Діалогічність спілкування як умова інтерактивної взаємодії вчителя з учнями
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
діалогічність спілкування, інтерактивна взаємодія.Анотація
Устатті проаналізовано роль діалогічності спілкування в інтерактивній
взаємодії вчителя з учнями.
Посилання
Балл Г.А, Бургин М.С. Анализ психологического во
здействия и его педагогическое значение // Вопросы
психологии. – 1994. – № 4. – С. 56 66.
Белова Е.С. Развитие диалога в процесе решения школь
никами мыслительных задач // Вопросы психологии. –
– №2. – С.148 153.
Бодалев А.А. Личность и общение: Избр. тр. – М.: Пе
дагогика, 1983. – 272 с.
Киричук О. В. Діалог у контексті педагогічної взаємодії //
Діалогічна взаємодія у навчально виховному процесі
загальноосвітньої школи: Книга для вчителя / За ред.
В.В. Андрієвської, Г.О. Балла, А.Г. Волинця та ін. – К.:
ІЗМН, 1997. – C. 31 46.
Кларин М.В. Инновации в обучении. Метафоры и модели.
Анализ зарубежного опыта. – М.: Наука, 1997. – 223 с.
Педагогічна майстерність: Підручник / І.Я.Зязюн, Л.В.Кра
мущенко, І.Ф.Кривонос та ін.; За ред. І.А.Зязюна. – К.:
Вища школа, 2004. – 422 с.
Психологические особенности ориентации педагогов на
личностную модель взаимодействия с детьми / Под редакцией
В.Г. Маралова. – М.: Академический Проект: Парадигма,
– 288 с.
Психология современного подростка / Под ред Д.И. Фельд
штейна. – М.: Педагогика, 1987. – 240 с.
Ремшмидт Х. Подростковый и юношеский возраст: проблемы
становления личности. – М.: Мир, 1994. – 319 с.
Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності: Навч.
посіб. – К.: Вища школа, 2004. – 335 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.