Діалогічність спілкування як умова інтерактивної взаємодії вчителя з учнями

Автор(и)

  • В.А. Терещенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

діалогічність спілкування, інтерактивна взаємодія.

Анотація

Устатті проаналізовано роль діалогічності спілкування в інтерактивній
взаємодії вчителя з учнями.

Посилання

Балл Г.А, Бургин М.С. Анализ психологического во

здействия и его педагогическое значение // Вопросы

психологии. – 1994. – № 4. – С. 56 66.

Белова Е.С. Развитие диалога в процесе решения школь

никами мыслительных задач // Вопросы психологии. –

– №2. – С.148 153.

Бодалев А.А. Личность и общение: Избр. тр. – М.: Пе

дагогика, 1983. – 272 с.

Киричук О. В. Діалог у контексті педагогічної взаємодії //

Діалогічна взаємодія у навчально виховному процесі

загальноосвітньої школи: Книга для вчителя / За ред.

В.В. Андрієвської, Г.О. Балла, А.Г. Волинця та ін. – К.:

ІЗМН, 1997. – C. 31 46.

Кларин М.В. Инновации в обучении. Метафоры и модели.

Анализ зарубежного опыта. – М.: Наука, 1997. – 223 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / І.Я.Зязюн, Л.В.Кра

мущенко, І.Ф.Кривонос та ін.; За ред. І.А.Зязюна. – К.:

Вища школа, 2004. – 422 с.

Психологические особенности ориентации педагогов на

личностную модель взаимодействия с детьми / Под редакцией

В.Г. Маралова. – М.: Академический Проект: Парадигма,

– 288 с.

Психология современного подростка / Под ред Д.И. Фельд

штейна. – М.: Педагогика, 1987. – 240 с.

Ремшмидт Х. Подростковый и юношеский возраст: проблемы

становления личности. – М.: Мир, 1994. – 319 с.

Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності: Навч.

посіб. – К.: Вища школа, 2004. – 335 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Терещенко, В. (2019). Діалогічність спілкування як умова інтерактивної взаємодії вчителя з учнями. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p