Шляхи та методи розвитку мовленнєвих творчих здібностей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
творчі здібності, розвиток, навчання, індивідуальні особливості, педагогічний підхід, система розвитку.Анотація
Стаття розглядає процеси, методики, моделі та системи розвитку
мовленнєвих творчих здібностей дітей дошкільного віку з урахуванням
індивідуальних особливостей кожної дитини. А також підбір та складання
програм для творчого розвитку дитини.
Посилання
Богуш А.М. Концепція розвитку дитячого мовлення за Ж. Піа
же // Педагогіка і психологія. – 2000.–№ 3. – С 22 29.
Богуш А.М., Орланова Н.П., Зеленко Н.І., Лихолетова В.К.
Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім
у дошкільному закладі. – К.: Вища школа, 1992. – 414 с.
Венгер Л.А. Педагогика способностей.–М.: Педагогика,
– 239 с.
Волощук І.С. Науково педагогічні основи формування
творчої особистості. – К.: Пед. думка, 1998. – 156 с.
Выготский Л .С. Воображение и творчество в детском
возрасте: Психолог. очерк: Книга для учителя.–М.: Про
свещение, 1991. – 94 с.
Гончаренко Н.В. Гений в искусстве и науке. – М.: Искусство,
– 432 с.
Давыдов В.В. Новый подход к пониманию структуры и
содержания деятельности //Психологический журнал.–
– Т. 19. – № 6. – С. 20 27.
Дьяченко О.М. Развитие воображения дошкольника.–
М.:Просвещение, 1996. –197 с.
Макарова Е.Г. В начале было детство: записки педагога.–
М., Педагогика, 1990. – 256 с.
Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности //
Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 74 81.
Моляко В.А. Психология творческой деятельности.–К.:
Знание, 1978. – 47 с.
Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям / Вибрані твори: У
т. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 3. – С. 105 301.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.