Шляхи та методи розвитку мовленнєвих творчих здібностей

Автор(и)

  • Л.Й. Єзерницький

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

творчі здібності, розвиток, навчання, індивідуальні особливості, педагогічний підхід, система розвитку.

Анотація

Стаття розглядає процеси, методики, моделі та системи розвитку
мовленнєвих творчих здібностей дітей дошкільного віку з урахуванням
індивідуальних особливостей кожної дитини. А також підбір та складання
програм для творчого розвитку дитини.

Посилання

Богуш А.М. Концепція розвитку дитячого мовлення за Ж. Піа

же // Педагогіка і психологія. – 2000.–№ 3. – С 22 29.

Богуш А.М., Орланова Н.П., Зеленко Н.І., Лихолетова В.К.

Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім

у дошкільному закладі. – К.: Вища школа, 1992. – 414 с.

Венгер Л.А. Педагогика способностей.–М.: Педагогика,

– 239 с.

Волощук І.С. Науково педагогічні основи формування

творчої особистості. – К.: Пед. думка, 1998. – 156 с.

Выготский Л .С. Воображение и творчество в детском

возрасте: Психолог. очерк: Книга для учителя.–М.: Про

свещение, 1991. – 94 с.

Гончаренко Н.В. Гений в искусстве и науке. – М.: Искусство,

– 432 с.

Давыдов В.В. Новый подход к пониманию структуры и

содержания деятельности //Психологический журнал.–

– Т. 19. – № 6. – С. 20 27.

Дьяченко О.М. Развитие воображения дошкольника.–

М.:Просвещение, 1996. –197 с.

Макарова Е.Г. В начале было детство: записки педагога.–

М., Педагогика, 1990. – 256 с.

Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности //

Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 74 81.

Моляко В.А. Психология творческой деятельности.–К.:

Знание, 1978. – 47 с.

Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям / Вибрані твори: У

т. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 3. – С. 105 301.

##submission.downloads##

Як цитувати

Єзерницький, Л. (2019). Шляхи та методи розвитку мовленнєвих творчих здібностей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p