Феномен сінергії як стимулятор креативного мікроклімату в психологічній навчальній системі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
креативний, креативність, сінегрія, мікроклімат.Анотація
В даній статті показано, що відродження креативності методом лінгво
культурологічного включення на початковому етапі навчання італійської
мови забезпечує сінергетичний взаємоконтакт між викладачем і
студентами, сприяє створенню благодійного мікроклімату і підтримує
підліткову допитливість студентів та тенденцію до самоактуалізації.
Посилання
Абульханова Славская К.А. Стратегия жизни. – М.: 1991.
Воронин А. Н. Интеллект и креативность в совместной
деятельности: дис. ... д ра психол. наук: 19.00.13. – М.,
– 362 с.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы
психологии. – М.: Наука, 1984. – 444 с.
Чуба О.Є. Формування креативності студентів як психолого
педагогічна проблема // Актуальні проблеми психології:
Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Ко
стюка АПН України. – Житомир: Вид во ЖДУ ім. І. Фран
ка. – Т. ХІІ. – Вип. 6, 2009. – С. 318 323.
Шеховцова Л.Ф. Проблема энергетического потенциала
человека в научной школе Б.Г. Ананьева // Психологический
журнал. – 2007. – Том 28. – № 5. – С. 89 95.
Bryman A. Charisma and leadership in organization. – Lon
don: Sage, 1992.
Den Hartog D.N., House R.J & 170 coauthors. Emics and etics
of culturally endorsed leadership theories: Are attributes of
charismatic transformational leadership universally endorsed? //
Leadership Quarterly, 1999, 10, pp. 219 256.
Lee S., Wong K.C. Rethinking neurasthenia: The illness con
cepts of shenjing shuairuo among Chinese undergraduates in
Hong Kong // Culture, Medicine and Psychology, 1995, 19,
pp. 91 111.
Misumi J. The behavioral science of leadership: An interdisci
plinary Japanese research program. – Ann Arbor: University of
Michigan Press, 1985.
Sinha D. Ahimsa as conflict resolution technique and instru
ment of peace: A psychological appraisal // In Proceedings of
the Seminar on Peace and Conflict Resolution in the World Com
munity, India, 1987.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.