Детермінанти особистісного становлення студентів–медиків на етапі професійного навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
особистісне становлення, професійна діяльність лікаря, викладання психології для майбутніх медиків.Анотація
Стаття присвячена ключовій проблемі у підготовці майбутніх
медиків – становленню особистості. Розкриті характеристики сенси
тивного періоду навчання у вищій школі, аналізуються основні но
воутворення юнацького віку, специфіка психологічної підготовки медиків
та її необхідність при виконанні професійних функцій.
Посилання
Ананьєв Б.Г. О проблемах современного человекознания. –
М.: Наука, 1977.
Бодров В.А. Психология профессиональной пригодности:
Уч.пособие для вузов. – М.:ПЕР СЭ, 2006.
Карпеня Г.В. Преодоление кризиса выбора профессии как
условие развития профессионального самосознания у
студентов медицинского колледжа // Ав т дис.к. психол. н. –
Р. на Дону, 2007.
Климов Е.А. Психология профессионального самоопре
деления. – Ростов н/Д:Феникс, 1996.
Кон И.С. Психология старшеклассника. – М.: Просвещение,
Митина Л.М. Учитель как личность и как профессионал. М.:
Наука, 1994.
Обухова Л.Ф. Возрастная психология. – М., 1996.
Реан Л.А. Психология познания педагогом личности
учащихся. – М., 1990.
Семиченко В.А. Пути повышения эффективности изучения
психологии. – К.,1997.
Холл К.С. Теории личности/К.С.Холл, Г.Линдсей. – М.:
КСП+, 1997.
Уваркіна О.В. Формування комунікативної культури
студентів вищих медичних закладів освіти в процесі вивчення
психолого педагогічних дисциплін //Ав т к.пед.н. – К., 2003
Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис. – М.: Прогресс,
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.