Особливості прояву копінг–стратегій вчителів у міжособистісній взаємодії з підлітками–девіантами
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
копінг поведінка, копінг стратегії, девіантна поведінка підлітків, ефективність копінгу, стресовий стан, синдром емоційного вигорання, особистісні ресурси, професійно особистісні якості вчителя.Анотація
У статті представлено дослідження копінг поведінки вчителів.
Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг поведінки.
Встановлюються особистісно професійні характеристики, які впливають
на ефективність копінг поведінки вчителів. Проводиться дослідження
індивідуальних копінг стратегій вчителів та їх роль у міжособистісній
взаємодії з підлітками девіантами.
Посилання
Василюк Ф. Е. Психология переживания / Ф. Е. Василюк. –
М. : МГУ, 1984. – 198 с.
Лебедев И. Б. Психологические механизмы, стратегии и
ресурсы стресспреодолевающего поведения (копинг-поведения) специалистов экстремального профиля : на
примере сотрудников МВД России : дис. … канд. психол.
наук : 05.26.02 / Лебедев Игорь Борисович. – Москва, 2002. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.