Навчання іноземної мови як один із гармонізуючих чинників соціалізації учнів загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
соціалізація, адаптація, індивідуалізація, іноземна мова.Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз базових тенденцій, напрямів і
пріоритетів сучасних досліджень феномена соціалізації, узагальнено
основні проблеми та парадокси, які його характеризують. Розглянуто
значення навчання іноземної мови молодших школярів у контексті їх
соціалізації. Проаналізовано питання гармонізації соціального доро
слішання учнів початкових класів засобами іноземної мови.
Посилання
Ананьєв Б. Человек как предмет познания. – СПб.: Питер,
– С. 37–82.
Боринштейн Е., Кавалеров А. Личность: ее языковые
ценностные ориентации. – Одесса, 2001. – С. 49.
Всемирная энциклопедия: Философия ХХ век / Главный
научный редактор и составитель Грицанов А. – М.: АСТ, Мн.:
Харвест, Современный литератор, 2002. – С. 722–724.
Засєкіна Л. Мовна особистість в сучасному соціальному
просторі// Соціальна психологія. – 2007. – № 5.
Кон И. Социология личности. – М., 1994. – С. 41–251.
Корнєв М., Коваленко А. Соціальна психологія: Підруч
ник. – К.: Вища школа, 1995. – С. 219–236.
Москаленко В. Соціальна психологія: Підручник. – К: Центр
навчальної літератури, 2005. – С. 184–366.
Мудрик А. Общение в процесе воспитания: Учеб. пособие для
студентов вузов. – М.: Академия, 2001. – С. 142–179.
Обухова Л. Две парадигмы в исследовании детского разви
тия // Вопросы психологии. – 1996. – №5.– С. 30–38.
Парыгин Б. Основы социально психологической теории. –
М.: Мысль, 1971. – 350 с.
Психология. Учебник / Под ред. Крылова А. – М.: Проспект,
– С. 367–420.
Самохвалов О. Адаптація як специфічне поняття психо
логії // Збірник наукових праць № 30. Частина ІІ. –
Хмельницький: Видавництво Національної академії ДПСУ,
– С. 190–192.
Сепир Э. Коммуникация // Избранные труды по языко
знанию и культурологии.– М., 1993. – С. 34 78.
Фельдштейн Д. Возрастная и педагогическая психология:
Избранные психологические труды / Рос. акад. образование.
Моск. психолого соц. ин т. – М.; Воронеж: НПО “МОДЭК”,
– С. 157 185 с.
Шибутани Т. Социальная психология / Пер.с англ. – М.:
Просвещение, 1961. – С. 47–92.
DK / Oxford illustrated dictionary – London, Oxford: Dorling
Kindersley limited & Oxford University Press, 2002. – Р. 864.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.