Психологічна готовність студентів немовних спеціальностей ВНЗ до самостійної іншомовної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
самостійність, особистість, індивідуальні можливості, мотив, навчальна діяльність, навчальний процес, контроль, психологічна готовність.Анотація
Проблема самостійності у контексті вищої школи набуває особливого
значення, оскільки програма вузівського навчання все більше спря
мовується на збільшення питомої ваги самостійної роботи студентів.
Посилання
Абульханова Славская К.А. Личностный аспект проблемы
общения//Проблемы общения в психологии. – М., 1981.
Алексєєва М.І. Мотиви навчання учнів. – Київ: Рад.школа, 1974.
Асеев В.Г. Проблема мотивации и личность//Теоретические
проблемы психологии личности. – М.: Наука, 1974.
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. –
М.: Мысль, 1976.
Дидора М.И. Формирование самостоятельности младших
школьников в процессе обучения//Автореф. дисс. канд.
психол.наук. – Киев, 1982. – 32 с.
Елфимова Н.В. Исследование структуры мотивационного компо
нента деятельности//Вопросы психологии. – 1988. – №4– С.82
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості. – Київ: Рад.школа, 1989.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – 3 е изд. – М.:
МГУ, 1972.
Мильруд Р.П. Личностный смысл изучения иностранного
языка будущими педагогами//Вопросы психологии. – 1984.
№5. – С.87 94.
Онуфрієва Л.А. Психологічна готовність до самостійної
іншомовної діяльності // Актуальні проблеми психології.
Збірник наукових праць Інституту психології ім Г.С.Ко
стюка АПН України /За ред. С.Д.Максименка. Т.10, випуск
– К., 2008 – С.362 371.
Онуфрієва Л.А. Психологічна готовність студентів немовних
спеціальностей до самостійної іншомовної діяльності в
контексті Болонського процесу // ІV Міжнародна кон
ференція “Стратегія якості у промисловості і освіті”
(30 травня – 6 червня 2008 р., Варна, Болгарія): Матеріали
у 2 х томах. Том ІІ. Упорядники: Хохлові Т.С., Хохлов В.О.,
Ступак Ю.О. – Дніпропетровськ Варна: Волант ТУ Варна,
– с. 276 279.
Психологічні аспекти гуманізації освіти: Книга для вчителя/
За ред.Г.О.Балла. – Київ Рівне, 1996.
Рейнвальд Н.И. Психология личности. – М.: УДН, 1987.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.