Формування готовності учасників навчально–виховного процесу школи до інтеграції дітей з психофізичними вадами

Автор(и)

  • Л.М. Гречко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

інтеграція, діти з психофізичними вадами, соціальне середовище, психологічний супровід.

Анотація

У статті описано роботу психолога з педагогами, батьками, учнями,
спрямовану на формування у них позитивного ставлення до дітей з
психофізичними вадами.

Посилання

Бондар В.І. Інтеграція дітей з обмеженими психофізичними

можливостями в загальноосвітні заклади: за і проти //

Дефектологія. – 2003. – № 3. – С.2 5.

Возможности практической психологии в образовании /

Под ред. Н.С.Бурлаковой. – М.: УЦ “Перспектива”,

– 88 с.

Психологический словарь / Под ред. А.В.Петровского,

М.Г.Ярошевского. – М.: Политиздат, 1990. – 494 с.

Психологічне консультування / Укладач В.М.Федорчук. –

Кам’янець Подільський, 1996. – 32 с.

Психолого педагогическое консультирование и сопро

вождение развития ребенка: Пособие для учителя

дефектолога / Под ред. Л.М. Шипицыной. – М.: ВЛАДОС,

– 528 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гречко, Л. (2019). Формування готовності учасників навчально–виховного процесу школи до інтеграції дітей з психофізичними вадами. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p