Психологічні рекомендації вчителям і батькам щодо сприяння адаптивності розумово обдарованих підлітків

Автор(и)

  • Л.А. Терещенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

обдарована дитина, процес соціалізації, адаптація.

Анотація

У статті розглянуто поняття “обдарована особистість”. Наведені
деякі психологічні проблеми, які виникають у процесі розвитку,
навчання і соціалізації обдарованих дітей.

Посилання

Ведякина А.В. Из опыта работы по проекту “Центр

поддержки творчески одарённых детей г. Черемхова” //

Актуальні проблеми психології: Обдарована особистість:

пошук, розвиток, допомога: Збірник наукових праць / За

загальною редакцією С.Д. Максименка. – К.: “BONA

MENTE”, 2002. – Том 6. – Вип. 3 (2 частина). – С. 39 – 46.

Вивчення особистості підлітка / За ред. М.Т. Дригус. – К.:

Інститут психології АПН України, 1994. – С. 46 – 49.

Доровской А.И. Сто советов по развитию одаренности детей.

Родителям, воспитателям, учителям. – М.: Российское

педагогическое агентство, 1997. – С. 111 – 112.

Обдаровані діти і школа. Методика діагностики та

педагогічний досвід (Посібник для вчителів і психологів) /

Автори укладачі: Настенко Н.В., Білик Н.І., Мор

гун В.Ф. – Полтава: ПОІПОПП, 1998. – 120 с.

Панов В.И. Не только дар, но и испытание // Директор

школы. – 2000. – №3. – С. 56 – 62.

Пономарьова Семенова Р.О. До проблеми розвитку

обдарованої особистості / Актуальні проблеми сучасної

української психології: Наукові записки Інституту

психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За редакцією

академіка С.Д. Максименка. – К.: Нора Друк, 2003. –

Вип. 23. – С. 305 – 320.

Психология одарённости детей и подростков / Под ред.

Н.С. Лейтеса. – Издат. Центр “Академия”. – 1996. – 416 с.

Словарь практического психолога / Сост. С.Ю. Головин. –

Минск: Харвест, 1998. – С. 337 539.

##submission.downloads##

Як цитувати

Терещенко, Л. (2019). Психологічні рекомендації вчителям і батькам щодо сприяння адаптивності розумово обдарованих підлітків. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p