Психолого–педагогічні аспекти проектування професійної орієнтації старшокласників в умовах профільного навчання

Автор(и)

  • І.Л. Уличний

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

потенціал професійного самовдосконалення старшокласника, психологопедагогічне проектування профорієнтаційних заходів.

Анотація

У статті розкривається сутність психолого педагогічного проек
тування розвитку потенціалу професійного самовдосконалення
старшокласників у виховній роботі класного керівника. Реалізація такої
методики професійної орієнтації в умовах профільного навчання
забезпечує послідовне та неперервне самовдосконалення особистості в
процесі її професійного самовизначення.

Посилання

Закатнов Д.О. Технології активізації професійного само

визначення старшокласників /Д.О. Закатнов //Наукові

записки Тернопільського державного педагогічного універ

ситету: серія: педагогіка. – 2001. – № 6. – С. 99 104.

Киричук В.О. Система роботи класного керівника з

учнівським колективом на засадах психолого педаго

гічного проектування особистісного розвитку: псих. пед.

діагностика, аналіз, моделювання, програмування /

В.О. Киричук, Л.М. Романова. – Харків: Веста: Ранок,

– 128 с.

Коберник О.М. Теорія і методика психолого педагогічного

проектування виховного процесу в школі: Навч. метод.

посіб. /О.М. Коберник – К.: Наук. світ, 2001. – 182 с.

Платонов К.К. Структура и развитие личности /Плато

нов К.К.; отв.ред. А.Д. Глоточкин. – М.: Наука, 1986. – 257 с.

Сидоренко В.К. У світі сучасних професій /В.К. Сидоренко //

Трудова підготовка в закладах освіти. – №1. – 1997. –

С. 41–44.

Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та

оцінка: Навч. посібник /О.С.Федонін, І.М. Рєпіна,

О.І. Олексюк. – К.: КНЕУ, – 2003. – 316 с.

Янцур М.С. Основи професіографії: Практикум /М.С. Ян

цур. – К.: МЛУ ДЦЗ, МОУ РДГП, 1996. – 223 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Уличний, І. (2019). Психолого–педагогічні аспекти проектування професійної орієнтації старшокласників в умовах профільного навчання. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p