Психолого–педагогічні аспекти проектування професійної орієнтації старшокласників в умовах профільного навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
потенціал професійного самовдосконалення старшокласника, психологопедагогічне проектування профорієнтаційних заходів.Анотація
У статті розкривається сутність психолого педагогічного проек
тування розвитку потенціалу професійного самовдосконалення
старшокласників у виховній роботі класного керівника. Реалізація такої
методики професійної орієнтації в умовах профільного навчання
забезпечує послідовне та неперервне самовдосконалення особистості в
процесі її професійного самовизначення.
Посилання
Закатнов Д.О. Технології активізації професійного само
визначення старшокласників /Д.О. Закатнов //Наукові
записки Тернопільського державного педагогічного універ
ситету: серія: педагогіка. – 2001. – № 6. – С. 99 104.
Киричук В.О. Система роботи класного керівника з
учнівським колективом на засадах психолого педаго
гічного проектування особистісного розвитку: псих. пед.
діагностика, аналіз, моделювання, програмування /
В.О. Киричук, Л.М. Романова. – Харків: Веста: Ранок,
– 128 с.
Коберник О.М. Теорія і методика психолого педагогічного
проектування виховного процесу в школі: Навч. метод.
посіб. /О.М. Коберник – К.: Наук. світ, 2001. – 182 с.
Платонов К.К. Структура и развитие личности /Плато
нов К.К.; отв.ред. А.Д. Глоточкин. – М.: Наука, 1986. – 257 с.
Сидоренко В.К. У світі сучасних професій /В.К. Сидоренко //
Трудова підготовка в закладах освіти. – №1. – 1997. –
С. 41–44.
Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та
оцінка: Навч. посібник /О.С.Федонін, І.М. Рєпіна,
О.І. Олексюк. – К.: КНЕУ, – 2003. – 316 с.
Янцур М.С. Основи професіографії: Практикум /М.С. Ян
цур. – К.: МЛУ ДЦЗ, МОУ РДГП, 1996. – 223 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.