Психологічна консультація у системі післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25pКлючові слова:
післядипломна педагогічна освіта, психологічний супровід, психоемоційні ризики професійної діяльності педагога, особистісно-центрований підхід, екзистенційно-гуманістична психологія, психологічнае консультація вчителів.Анотація
Стаття присвячена проблемі оптимізації післядимпломної
педагогічної освіти шляхом привнесення в неї психологічної
складової, яка може набувати різних форм, зокрема – психологічного
консультування педагогічних працівників. Розкрито мету, завдання,
зміст та особливості психологічного консультування вчителів у
контексті післядипломної освіти.
Посилання
Битянова М.Р. Организация психологической работы
в школе. – М.: Совершенство, 1997.
Бьюджентал Дж. Искусство психотерапевта. – СПб.,
Бьюджентал Дж. Наука быть живым. – СПб., 1999.
Казакова Е.В. Система комплексного сопровождения
ребенка: от концепции к практике // М лы Всерос.
научно практич. конференция. – СПб., 1998.
Мэй Р. Искусство психологического консульти
рования. – М., 2002.
Практическая психология образования: Учебное
пособие. – 4 е изд. / Под ред. И.В. Дубровиной – СПб.:
Питер, 2007. – 592 с.
Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление
человека. – М.: Прогресс: Универс, 1994. – 466 с.
Франкл В. Человек в поисках смысла. – М., 1990.
Франкл В. Воля к смыслу. – М.: Апрель Пресс: Эксмо
Пресс, 2000.
Ясперс К. Смысл и назначение истории. – М., 1993.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.