Психологічна консультація у системі післядипломної педагогічної освіти

Автор(и)

  • Є.В. Єгорова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, психологічний супровід, психоемоційні ризики професійної діяльності педагога, особистісно-центрований підхід, екзистенційно-гуманістична психологія, психологічнае консультація вчителів.

Анотація

Стаття присвячена проблемі оптимізації післядимпломної
педагогічної освіти шляхом привнесення в неї психологічної
складової, яка може набувати різних форм, зокрема – психологічного
консультування педагогічних працівників. Розкрито мету, завдання,
зміст та особливості психологічного консультування вчителів у
контексті післядипломної освіти.

Посилання

Битянова М.Р. Организация психологической работы

в школе. – М.: Совершенство, 1997.

Бьюджентал Дж. Искусство психотерапевта. – СПб.,

Бьюджентал Дж. Наука быть живым. – СПб., 1999.

Казакова Е.В. Система комплексного сопровождения

ребенка: от концепции к практике // М лы Всерос.

научно практич. конференция. – СПб., 1998.

Мэй Р. Искусство психологического консульти

рования. – М., 2002.

Практическая психология образования: Учебное

пособие. – 4 е изд. / Под ред. И.В. Дубровиной – СПб.:

Питер, 2007. – 592 с.

Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление

человека. – М.: Прогресс: Универс, 1994. – 466 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла. – М., 1990.

Франкл В. Воля к смыслу. – М.: Апрель Пресс: Эксмо

Пресс, 2000.

Ясперс К. Смысл и назначение истории. – М., 1993.

##submission.downloads##

Як цитувати

Єгорова, Є. (2019). Психологічна консультація у системі післядипломної педагогічної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p