ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Н.М. Гончарук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

соціальні навички, взаємодія, міжособистісні стосунки, спілкування.

Анотація

У статті розглядаються психологічні аспекти формування
соціальних навичок у розумово відсталих підлітків. Автор описує
прийоми корекційної роботи з розвитку міжособистісних стосунків
та спілкування.

Посилання

Антропов А.П. Взгляды ученых США на проблемы

социальной адаптации детей и подростков с отклонениями в

развитии // Дефектология. – №2. – 1991. – С. 75-80.

Белкин А.С. Нравственное воспитание учащихся

вспомогательной школы. – М.: Просвещение, 1977. – 112 с.

Катаева А.А., Стребелева Е.А. Дошкольная

олигофренопедагогика. – М.: Просвещение, 1988. – 144 с.

Коломинский Н.Л. Развитие личности учащихся

вспомогательной школы. – К., 1978.

Практикум по психологии умственно отсталого ребенка

/ Сост. А.Д. Виноградова. – М.: Просвещение, 1985. – 144 с.

Процко Т.А., Китина О.Т. Значение совместной

деятельности умственно отсталых школьников для формирования

межличностных отношений в классном коллективе //

Дефектология. – №1. – 1991. – С. 38-42.

Тарасун В.В. Превентивне навчання дошкільників з

порушеннями мовленнєвого розвитку. – К.: Правда Ярославовичів,

– 256 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарук, Н. (2019). ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p