АКТУАЛЬНІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
шкільна освіта, здоров’я, валеологічна служба.Анотація
Розглянуто психолого-педагогічні підходи до проблеми
здоров’я і розвитку особистості в системі шкільної освіти. Наведено
дані щодо розробки стратегії покращання здоров’я підростаючого
покоління відповідно до сучасного розвитку освіти.
Обговорюються сучасні підходи до організації валеологічної
служби в освітніх закладах.
Посилання
Адамчук Н. Валеологічна освіта – шлях до зміцнення
здоров’я учнів // Біологія і хімія в школі. –1997. – №2. – С.29-31.
Алифанова Л.А. Новые формы профилактической и
оздоровительной работы в школе // Физкультура в профилактике,
лечении и реабилитации. – 2006. – №1 (16). – С. 4-9.
Бех І.Д. Проблеми фізичного виховання і розвитку
школярів та забезпечення їхнього здоров’я // Журн. АМН
України. – Київ: Т.7. – №3. – 2001. – С. 494-503.
Бирюкова Н.А. Здоровьесберегающие технологии в
общеобразовательных учреждениях // Гигиена и санитария. – 2006 -
№1. - С. 76-78
Зайцев Г.К. Валеологический анализ и обеспечение
здоровья педагогическими средствами в системе образования //
Валеология. – 1997. – №4. – С. 16 -18.
Коренев Н.М. Проблемы формирования здоровья
учащихся в современной школе // Журн. АМН України. – Київ: т.7,
№3, 2001 – С. 479-487.
Кравченко В., Перседін М. Співдружність педагогів і
медиків у викладанні валеології // Поч. школа. – 1999. – №1. – С.
-62.
Кучма В.Р. и др. Проблемы формирования здорового
образа жизни у учащихся в образовательных учреждениях //
Гигиена и санитария. – 2000. – № 3. – С. 52-56.
Самошкіна К.М. Основні напрямки валеології в системі
шкільної освіти // Валеологія: методичний бюлетень. - № 10. -
Харків, 1995. –С.5-9.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.