ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ НАВИЧОК У ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • П.Д. Плахтій
  • І.В. Сущева
  • Т.М. Мосендз

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

рухова навичка, школярі, психофізіологічні особливості.

Анотація

Розглядаються питання методики формування рухових
навичок у школярів з врахуванням їх психофізіологічних
особливостей.

Посилання

Алексеев А.В., Гессен Л.Д. Психорегулирующая

тренировка.− Ч.ІІ.: Мобилизация.− М., 1969. – 138 с.

Ашмарин Б.А. Теория и методика педагогических

исследований в физическом воспитании. – М.: Физкультура и

спорт, 1978. – 138 с.

Бернштейн Н.А. О ловкости и её развитии. – М.:

Физкультура и спорт, 1991. – 288 с.

Бернштейн Н.А. Физиология движений и активность. –

М.: Наука, 1990. – 495 с.

Ильин Е.П. Психология физического воспитания. – М.:

Просвещение, 1987. – 287 с.

Плахтій П.Д., Зубаль М.В., Мисів В.М. Біологічні

основи фізичного виховання студентів: Навчальний посібник. –

Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2008. – 232 с.

Плахтій П.Д., Кучерук О.С. Фізіологія людини.

Нейрогуморальна регуляція функцій: Навчальний посібник. – Київ:

ВД «Професіонал», 2007. – 456 с.

Плахтій П.Д. Фізіологічні основи фізичного виховання

школярів: Навчальний посібник. − Кам'янець-Подільський:

МЕДОБОРИ, 2001. − 238 с.

Плахтій П.Д. Основи гігієни фізичного виховання:

Навчальний посібник.− Кам'янець-Подільський: МЕДОБОРИ,

− 240 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Плахтій, П., Сущева, І., & Мосендз, Т. (2019). ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ НАВИЧОК У ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p