ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • О.В. Савицька

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

психологічний супровід, психологічна готовність до професійної діяльності, професійна підготовка.

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність психологічного супроводу
професійного навчання для забезпечення формування
психологічної готовності до професійної діяльності. Автор аналізує
можливості різних моделей психологічного супроводу та доводить
доцільність їх комплексного використання в процесі професійної
підготовки практичних психологів.

Посилання

Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии. – М.:

ВЛАДОС, 2001. – 304 с.

Бочелюк В.Й., Черепєхіна О.А. Психологія спорту. – К.:

Центр учбової літератури, 2007. – 224 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические

проблемы готовности к деятельности. – Минск, 1976. – 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савицька, О. (2019). ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p