РОЛЬ РІЗНОВІКОВИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • О.Б. Столяренко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

різновікова група, сумісна діяльність, різновікові взаємовідносини, принцип різновіковості, навчальна співпраця.

Анотація

У статті розглядаються психологічні особливості
взаємовідносин дітей у різновікових групах у різні історичні
періоди. Автор аналізує протилежні точки зору педагогів і
психологів на роль різновікових взаємовідносин у розвитку
особистості і розкриває своє бачення принципу різновіковості.

Посилання

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології:

Навч.пос. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.

Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и

психогигиене общения: Книга для учителя и родителей. – М.:

Просвещение, 1987. – 207 с.

Зіньковська Л.Ф. Підлітки в роботі з жовтенятами //

Початкова школа.− 1984.− №2.− С.41-44.

Історія педагогіки: Навчальний посібник для

педагогічних інститутів / За ред. М.С.Гриценко. – К.: Вища школа,

– 446 с.

Кулікова Л.Б. Духовний світ давніх греків як приклад

виховання сучасних моральних цінностей // Педагогіка і

психологія.− 2000.− № 4.− С.125-133.

Карпенчук С.Г. Новий погляд на педагогічну спадщину

А.С.Макаренка // Педагогіка і психологія.− 1996.− № 2.− С.19-27.

Одоевский В.Ф. Избранные сочинения. – М., 1955.−

С.61-68.

Парамонова Л.А., Протасова Е.Ю. Дошкольное и

начальное образование за рубежом: История и современность:

Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных

заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 240 с

Павлова М.П. Педагогическая система

А.С.Макаренко. – М.: Высшая школа, 1972. – 352 с.

Педагогічний пошук / Упорядник І.М.Баженова. – К.:

Рад.шк., 1988. – 496 с.

Петровский А.В. Психологическая теория групп и

коллективов на новом этапе //Вопросы психологии. – 1977.− № 5.−

С.49.

Психологічна наука, вчитель, учень / За ред.

В.І.Войтка. – К.: Рад.школа, 1979. – 180 с.

Русова Софія. Вибрані педагогічні твори: У 2 кн.−

Кн.1 / За ред. Є.І.Коваленко. – К.: Либідь, 1997. – 272 с.

Синиця І.О. З чого починається педагогічна

майстерність. - К.: Рад. школа, 1972. – 78 с.

Ушинский К.Д. Собрание починений: В 11т. – М.,

– Т.3. – С.488-501.

##submission.downloads##

Як цитувати

Столяренко, О. (2019). РОЛЬ РІЗНОВІКОВИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p