РОЛЬ РІЗНОВІКОВИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
різновікова група, сумісна діяльність, різновікові взаємовідносини, принцип різновіковості, навчальна співпраця.Анотація
У статті розглядаються психологічні особливості
взаємовідносин дітей у різновікових групах у різні історичні
періоди. Автор аналізує протилежні точки зору педагогів і
психологів на роль різновікових взаємовідносин у розвитку
особистості і розкриває своє бачення принципу різновіковості.
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології:
Навч.пос. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и
психогигиене общения: Книга для учителя и родителей. – М.:
Просвещение, 1987. – 207 с.
Зіньковська Л.Ф. Підлітки в роботі з жовтенятами //
Початкова школа.− 1984.− №2.− С.41-44.
Історія педагогіки: Навчальний посібник для
педагогічних інститутів / За ред. М.С.Гриценко. – К.: Вища школа,
– 446 с.
Кулікова Л.Б. Духовний світ давніх греків як приклад
виховання сучасних моральних цінностей // Педагогіка і
психологія.− 2000.− № 4.− С.125-133.
Карпенчук С.Г. Новий погляд на педагогічну спадщину
А.С.Макаренка // Педагогіка і психологія.− 1996.− № 2.− С.19-27.
Одоевский В.Ф. Избранные сочинения. – М., 1955.−
С.61-68.
Парамонова Л.А., Протасова Е.Ю. Дошкольное и
начальное образование за рубежом: История и современность:
Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных
заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 240 с
Павлова М.П. Педагогическая система
А.С.Макаренко. – М.: Высшая школа, 1972. – 352 с.
Педагогічний пошук / Упорядник І.М.Баженова. – К.:
Рад.шк., 1988. – 496 с.
Петровский А.В. Психологическая теория групп и
коллективов на новом этапе //Вопросы психологии. – 1977.− № 5.−
С.49.
Психологічна наука, вчитель, учень / За ред.
В.І.Войтка. – К.: Рад.школа, 1979. – 180 с.
Русова Софія. Вибрані педагогічні твори: У 2 кн.−
Кн.1 / За ред. Є.І.Коваленко. – К.: Либідь, 1997. – 272 с.
Синиця І.О. З чого починається педагогічна
майстерність. - К.: Рад. школа, 1972. – 78 с.
Ушинский К.Д. Собрание починений: В 11т. – М.,
– Т.3. – С.488-501.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.