Розвиток творчого сприймання на етапі дитинства
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
сприймання, творче сприймання, дошкільний вік, розвиток творчого сприймання, сенсорне виховання.Анотація
Стаття присвячена дослідженню властивостей, функцій
творчого сприймання, аналізу особливостей та умов його розвитку в
дошкільному віці.
Посилання
Ананьев Б.Г. Сенсорно перцептивная организация
человека // Познавательные процессы: ощущения,
восприятие / Под ред. А.В.Запорожца, Б.Ф.Ломова,
В.П.Зинченко. – М., Педагогика, 1982. – С.7 31.
Біла І.М. Уроки в природі: Методичний посібник. –
Камянець Подільський, 2005. – Ч.1. – 80 с.
Волинець Л. Художньо естетича освіта в Японії //
Мистецтво і освіта. – 2002. – №1. – С. 28 38.
Генезис сенсорных способностей / Под ред. Л.А.Вен
гера. – М.: Педагогика, 1976.
Эстетическое воспитание и развитие детей дошкольного
возраста / Под ред. Е.А.Дубровской, С.А.Козловой. –
М.: Академия, 2002. – 256 с.
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості / За ред. Л.М. Проколієнко. – К.:
Рад.школа, 1989. – 608 с.
Моляко В.О. Концепція творчого сприймання. Ак
туальні проблеми психології: Проблеми психології
творчості: Збірник наукових праць / За ред.. В.О.Мо
ляко. – Т.12. – Вип.5. – Ч.1. – Житомир: Вид во ЖДУ
ім.І.Франка, 2008. – С.7 14.
Развитие личности ребенка от пяти до семи. – Ека
теринбург: У Фактория, 2005. – 600 с.
Ратанова Т.А. Диагностика умственных способностей
детей. – М.: Московский психолого социальный инсти
тут: Флинта, 2003. – 168 с.
Рибалка В.Р. Психологія розвитку творчої особистості:
Навч. посіб. – К., ІЗИН, 1996. – 236 с.
Сенсорное воспитание в детском саду /Под ред.Н.Н.
Поддьякова, В.Н.Аванесовой. – М., 1981. – 192 с.
Телегина Э.Д., Гагай В.В. Особенности взаимосвязи
творческого мышления и зрительного восприятия у
младших школьников // Вопросы психологии. –
– №5. – C.47 55.
Художественное творчество в детском саду / Под ред.
Н.А. Ветлугиной. – М.: Просвещение, 1974. – 170 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.