Розумова відсталість як психолого– педагогічна проблема

Автор(и)

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

розумова відсталість, олігофренія, деменція.

Анотація

У статті зроблена коротка характеристика особливостей
психічного розвитку розумово відсталих дітей прогредієнтної та
непрогредієнтної груп.

Посилання

Дробинская О.А. Диагностика нарушений развития у

детей: клинические аспекты. – М.: Школьная пресса,

Голдберг Д., Бенджемин С., Крид Ф. Психиатрия в

медицинской практике. – К.: Сфера, 1999.

Коркина В.М., Лакосина Н.Д., Личко А.Е. Пси

хиатрия. – М.: Медицина, 1995.

Книга для учителя вспомогательной школы / Под ред.

Г.М.Дульнева. – М.: Просвещение, 1959.

Синьов В.М., Коберник Г.М. Вступ до спеціальності

“Дефектологія”. – К.: Вища школа, 1995.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов, О. (2019). Розумова відсталість як психолого– педагогічна проблема. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p