Психолого–педагогічні особливості мотивації майбутнього вчителя музики до професійного зростання в процесі неперервної освіти

Автор(и)

  • В.М. Лабунець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

мотивація, саморозвиток, самоосвіта, художньо-педагогічна діяльнісь, психолого-педагогічна підготовка

Анотація

У статті окреслено психолого педагогічні особливості мотивації
студентів музикантів до професійного зростання, розкрито шляхи
вдосконалення професіоналізму майбутніх вчителів, спрямованих
на саморозвиток і самовизначення в процесі неперервної освіти.

Посилання

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх учи

телів мистецьких дисциплін: теорія і технологія. – К.:

Наукова думка, 2003. – 263 с.

Маслоу А. Мотивация и личность /А. Маслоу. – СПб.:

Евразия, 1999.

Додонов Б.И. Структура и динамика мотивов деятель

ности /Б.И. Додонов //Вопросы психологии. – 1984. –

№ 4. – С. 48 56.

Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание / С.Л. Рубинш

тейн. – М.: АН СССР, 1957. – 328с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Ру

бинштейн. – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.

Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирования

личности /В.Г. Асеев. – М.: МГПИ, 1976. – 234 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В. (2019). Психолого–педагогічні особливості мотивації майбутнього вчителя музики до професійного зростання в процесі неперервної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p