Психолого–педагогічні особливості мотивації майбутнього вчителя музики до професійного зростання в процесі неперервної освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
мотивація, саморозвиток, самоосвіта, художньо-педагогічна діяльнісь, психолого-педагогічна підготовкаАнотація
У статті окреслено психолого педагогічні особливості мотивації
студентів музикантів до професійного зростання, розкрито шляхи
вдосконалення професіоналізму майбутніх вчителів, спрямованих
на саморозвиток і самовизначення в процесі неперервної освіти.
Посилання
Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх учи
телів мистецьких дисциплін: теорія і технологія. – К.:
Наукова думка, 2003. – 263 с.
Маслоу А. Мотивация и личность /А. Маслоу. – СПб.:
Евразия, 1999.
Додонов Б.И. Структура и динамика мотивов деятель
ности /Б.И. Додонов //Вопросы психологии. – 1984. –
№ 4. – С. 48 56.
Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание / С.Л. Рубинш
тейн. – М.: АН СССР, 1957. – 328с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Ру
бинштейн. – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирования
личности /В.Г. Асеев. – М.: МГПИ, 1976. – 234 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.