Пізнавальна діяльність учнів різного шкільного віку у навчанні
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
пізнавальна діяльність, структура, феномен, вікові відмінності, навчальна діяльність, мотиваційний компонент.Анотація
У статті розглядається структура пізнавальної діяльності,
акцентується увага на феномені пізнавальної діяльності і її вікових
відмінностях у школярів. Аналізуються експериментальні показники.
Посилання
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно воспитатель
ного процесса. – М., 1982. – 192 с.
Божович Л.И. Личность и её формирование в детском
возрасте. М., 1968. – 464 с.
Кон И.С. Психология старшеклассника: Пособие для
учителей. – М.: Просвещение, 1980. – 192 с.
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко. –
К.: Рад. школа, 1989.
Мар’яненко Л.В. Роль пізнавальної активності та
інших особистісних чинників в розвитку пізнавальної
діяльності учнів різного шкільного віку // Психолого
педагогічні умови розвитку особистісної активності в
освітньому просторі: Моногр. / С.Д. Максименко [та
ін]; Ін т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. –
К.: Інформаційно аналітичне агенство, 2008. – С.307
Немов Р.С. Психология: Учебник для студентов высш.
пед. учебных заведений: В 3 кн. – Кн. 2: Психология
образования. – 3 е изд. – М.: ВЛАДОС, 1997.
Особенности обучения и психического развития школь
ников 13 17 лет: (Педагогическая наука – реформе
школы) / Под ред. И.В. Дубровиной, Б.С. Круглова. –
М.: Педагогика, 1988. – 192 с.
Юркевич В.С. Одарённый ребёнок: иллюзии и реаль
ность: Кн. для учителей и родителей. – М.: Просве
щение, Учебная литература, 1996. – 136 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.