Психологічні умови виникнення конфліктів між педагогами і дітьми
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
педагогічний конфлікт, психологічні засоби, деструктивні конфлікти.Анотація
У статті розглядаються психологічні особливості педагогічних
конфліктів. Визначені суть і значення педагогічних конфліктів у
навчально виховному процесі, їх вплив на розвиток особистості, а
саме – в ранньому юнацькому віці.
Посилання
Анцупов А.Я., Шипилов А.И. Конфликтология:
Учебник для вузов. – М.: Юнити, 2000. – 551 с.
Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика,
– 256 с.
Выготский Л.С. Педология подростка. – Собр. соч. –
Т.4. – М.: Педагогика, 1984. – 344 с.
Майерс Д. Социальная психология / Перев. с англ. –
СПб.: Питер, 1999. – 688 с.
Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педаго
гическом процессе: Кн. для учителей. – М.: Про
свещение, 1991. – 128 с.
Самоукина Н.В. Практический психолог в школе:
лекции, консультирование, тренинги. – М.: Изд во
Института Психотерапии, 2003. – 244 с.
Чепелєва Н.В. Життєва ситуація особистості. – Основи
практичної психології. – К.: Либідь, 1999. – С. 112 136.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.