Психолого–педагогічні основи формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва творчими учнівськими колективами
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
учнівський колектив, навчально-виховний процес, музично творча діяльність, діалогічна взаємодія.Анотація
У статті подано основні положення керівництва музичним
учнівським колективом, розглянуто особливості спільної музично
навчальної діяльності школярів.
Посилання
Бахтин М.М. Проблемы поэтики Достоевского. – М.:
Мысль, 1992.– 470 с.
Рудницька О.П. Формування музичного сприйняття в
системі розвитку педагогічної культури майбутнього
вчителя: Автореф. дис. д ра пед. наук. – К., 1994. – 42 с.
Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька:
Навч. посібник. – К.: “Інтерпроф”, 2002. – 270 с.
Щолокова О.П. Основи професійної художньо есте
тичної підготовки майбутнього вчителя. – К.: УДПІ,
– 164 с.
Федоришин В.І. Формування виконавської май
стерності майбутніх учителів музики в умовах колективного музикування /Наука і сучасність. Зб. наук.
праць. – Вип. 46. – С. 130 138.
Цагарелли Ю.А. Психология музыкально испол
нительской деятельности: Автореф. дис… д ра пси
холог. наук: 19.00.03. – Л., 1989. – 31 с.
Цукамова Е.В. Влияние межличностных отношений на
процесс общения в условиях совместной деятельности /
Проблемы общения в психологии. – М.: Наука, 1981 –
С. 148 167.
Цыпин Г.М. Психология музыкальной деятельности:
проблемы, суждения, мнения. – М.: Интерпракс,
– 373 с.
Шарабуров В.И. Совершенствование инструменталь
ной подготовки студентов на музыкально педаго
гическом отделении. – Куйбышев, 1988 – 104 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.