Навчальна мотивація при вивченні іноземної мови у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25pКлючові слова:
оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, полезалежність, поленезалежність, аналітичність, синтетичність, особистісне зростання, самодетермінація, мотивація.Анотація
Успішність навчання залежить не від здібностей і знань, але й
від мотивації. Встановлено, чим сильніше і позитивніше мотивована
людина у навчанні, тим краще результати навчання. Проблема
низької мотивації є гострою проблемою для сучасних студентів.
Посилання
Каппони В; Новак Т. Сам себе психолог: Пер. с
чешского. – СПб.: Питер, 1994. – 220 с.
Китайгородская Г. А. Некоторые обязательные
характеристики интенсивного обучения иностранным
языкам // Методы интенсивного обучения иностран
ным языкам . – М.: МГПИЯ, 1977. – С. 26 35.
Машбиц Е.И. Психологические основы управления
учебной деятельностью. – К.: Вища школа, 1987. – 224 с.
Менчинская Н. А., Богоявленский Д.Н. Психология
усвоения знаний в школе. – М.: АПН РСФСР, 1969. – 347 с.
Меркулова И.В. Изучение иностранного языка и
адаптация студентов в вузе: Автореф. дисс... канд.
психол. наук.: 19.00.07/ НИИ ОПП. – М., 1988 – 24 с.
Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе
регуляции творческой деятельности // Психологический
журнал. – 1995. – Т. 16. – №1. – С. 84 90.
Мотивация познавательной деятельности: Сборник
научных трудов/ Под общ. ред. Ю.Н. Кулюткина, Г.С.
Сухобской. – Л.: Издание НИИ общего образования
взрослых АПН СССР, 1972. – 117 с.
Назаренко Н.С. Психологические детерминаты эф
фективности овладения иностранным языком в вузе:
Автореф. дисс… канд. психол. наук.: 19.00.07/ НИИ
ОПП. – М., 1985. – 24 с.
Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева,
В.В. Столина. – М.: Изд во Моск. ун та, 1987. – 304 с.
Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика.
Методики и тесты: Учеб. пособ. – Самара: БАХРАХ
М, 2002. – 672 с.
Семиченко В. А. Психология общения. – К.: Магістр
S, 1998. – 152 с.
Сибирякова В.Ф. Умственная активность школьников
и обучаемость иностранному языку. – М.: Просвещение,
– 152 с.
Blanc P.D., Rets H.T., Jackson L. The Effects of Verbal
Reinforcement on Intrinsic Motivation for Sex Linked
Tasks// Sex Roles. – 1984. – Vol. 10. – Р. 369 387.
Deci E.L. Effects of Externally Mediated Rewards on In
trinsic Motivation //Journal of Personal and Social Psy
chology. – 1971. – Vol. 18. – Р. 105 115.
Deci E.L. Intrinsic Motivation, Extrinsic Reinforcement
and Inaquity // Journal of Personal and Social Psychol
ogy. – 1972. – Vol. 22. – Р. 113 120.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.