Психолого–педагогічні особливості формування виконавської майстерності студента–інструменталіста

Автор(и)

  • В.М. Лабунець
  • Ж.Ю. Карташова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

педагогічна діяльність, інструментальна підготовка, виконавство, творча активність.

Анотація

У статті окреслено оптимальні шляхи формування виконавської
майстерності майбутнього вчителя музики загальноосвiтньої школи
у процесi його інструментальної підготовки, розкрито головні
напрямки у цiй сферi, зокрема: гра на слух, читання з аркуша,
транспонування, добір акомпанементу.

Посилання

Арчажникова Л.Г. Активизация творческих качеств

учителя музыки в процессе методической подготовки //

Повышение эффективности развития творческих

качеств учителя музыки в процессе вузовского обуче

ния / Под ред. Арчажниковой Л.Г. – М/сб. науч. тр. –

М.: МГЗПИ, 1991.

Люблинский А. Теория и практика аккомпанемента:

Методологические основы. – Л.: Музыка, 1972.

Падалка Г.М. Музична педагогіка: Курс лекцій з

актуальних проблем викладання музичних дисциплін

в системi педагогічної освiти / За ред. В.Г. Бутенка. –

Херсон: ХДПI, 1995.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В., & Карташова, Ж. (2019). Психолого–педагогічні особливості формування виконавської майстерності студента–інструменталіста. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p