До питання про процес психолого– педагогічної корекції загального недорозвитку мовлення у дітей–сиріт дошкільного віку

Автор(и)

  • В.Е. Левицький

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

діти сироти, загальний недорозвиток мовлення, корекційна робота.

Анотація

Стаття містить результати теоретико експериментального
вивчення питання психолого педагогічної корекції загального
недорозвитку мовлення у дітей сиріт дошкільного віку, розгляд
шляхів оптимізації цього процесу.

Посилання

Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика. – Запоріжжя:

Просвіта, 2000. – 157 с.

Власенко И.Г. Особенности словесного мышления

взрослых и детей с нарушениями речи. — М.: Просве

щение, 1990. – 244 с.

Волкова Г.А. Личностные и речевые особенности детей

с общим недоразвитием речи, страдающих психической

депривацией // Распад и недоразвитие языковой

системи: исследование и коррекция. – Л.: Перемена,

– 291 с.

Жукова Н.С., Мастюкова Е.М., Филичева Т.Б.

Логопедия. – Екатеринбург: АРД ЛТД, 1998. – 315 с.

Миронова С.А. Развитие речи дошкольников на

логопедических занятиях. Книга для логопеда. – М.:

Просвещение, 1991. – 108 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Левицький, В. (2019). До питання про процес психолого– педагогічної корекції загального недорозвитку мовлення у дітей–сиріт дошкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p