Особистість як основна категорія гуманістичної парадигми освіти: психолого–педагогічний аспект

Автор(и)

  • М.В. Моштак

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

особистість, суб’єкт, об’єкт, розвиток, структура, навчання, самопізнання.

Анотація

У статті розглядається поняття особистості, її структура та
психолого педагогічні особливості розвитку в процесі навчання.

Посилання

Анцыферова Л.И. Психология формирования и развития

личности // Особистість в психологічних досліджен

нях. – Ніжин, 2005. – 198 с.

Благодаренко Л.Ю. Технологія особистісно орієн

тованого навчання фізики: Навчально методичний

посібник. – К.: НПУ, 2005. – 112 с.

Подмазин С.И. Личностно ориентированное обра

зование: Социально философское исследование /

Запорожский гос. ун т. – Запорожье: Просвіта, 2000. –

с.

Рибалка В. Особистість як суб’єкт творчої трудової

діяльності та професійного ставлення // Професійна

освіта: педагогіка і психологія: Українсько польський

щорічник. – Ченстохова Київ, 2000. – С. 267 276.

Современная украинская энциклопедия. Т. 8. – Х.:

Книжный клуб “Клуб Семейного Досуга”, 2004. – С. 79.

Сухоленова О.Г. Етапи саморозвитку особистості //

Психологія: Зб. наук. праць. – Вип. 2(9). – Ч. І. – К.,

– С. 98 104.

Шапар В.Б. Психологічний тлумачний словник. – Х.:

Прапор, 2004. – 640 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Моштак, М. (2019). Особистість як основна категорія гуманістичної парадигми освіти: психолого–педагогічний аспект. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p