ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Ж.Ю. Карташова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, фортепіанна музика, психолого-педагогічні умови, творча активність, діалогічне спілкування.

Анотація

У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування
ціннісних орієнтацій музикантів-фахівців, зокрема майбутніх вчителів
музики, чия особиста система художніх цінностей та вміння формувати
її у майбутніх вихованців багато в чому зумовлює рівень розвитку
підростаючого покоління.

Посилання

Алиев Ю.Б. Методика музыкального воспитания детей

(от детского сада к начальной школе). - Воронеж: НПО

«МОДЭК», 1998. - 352 с.

Синий всадник / Под редакцией В. Кандинского и Ф. Марка.

Перевод, коммент. и статьи В. Пышновой. - М.: Изобр.

искусство, 1996. - 192 с.

Лобанова М. Западноевропейское музыкальное барокко:

проблемы эстетики и поэтики. - М.: Музыка, 1994. - 320 с.

Кирьякова А.В. Ориентация личности в мире ценности. -

Оренбург: Изд-во Ор. ГУ, 1996. - 188 с.

Симонов П.В. Теория отражения и психофизиология

эмоций. - М.: Наука, 1970. - 141 с.

Выготский Л.С. Психология искусства. - М.: Педагогика,

- 341 с.

Яворский Б.Л. Статьи. Воспоминания. Переписка / Ред.-

сост. И.С. Рабинович. - М.: Сов. композитор, 1982. - 703 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / I.А. Зязюн, Л.В.

Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін., за редакцією І.А. Зязю-

на. - К.: Вища школа, 1997. - 349 с.

Лазарсфельд П.Ф. Латентно-структурный анализ и теория

тестов / / Математические методы в социальных науках /

Ред. П. Лазарсфельд, Н.Генри. Пер. с англ. - М.: Прогресс,

- С. 42 - 54.

##submission.downloads##

Як цитувати

Карташова, Ж. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p