ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРЯННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК НАСЛІДОК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Т.А. Каткова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

емоційне вигорання, професійна діяльність, професійне вигорання, особистісні якості.

Анотація

У статті на теоретичному рівні розглядається проблема «професійного
вигорання», яка характеризується емоційною сухістю педагога,
розширенням сфери економії емоцій, особовою усунутістю, що впливає
на характер професійного спілкування вчителя. Емпірично досліджуються
чинники, які роблять найбільший вплив на розвиток синдрому
емоційного вигорання. Робиться висновок про доцільність розробки
програми соціально-психологічної підготовки вчителів до профілактики
та подолання даного феномена.

Посилання

Зайчикова Т.В. Профілактика та подолання синдрому «професійного

вигорання» у вчителів: соціально-психологічні та

тендерні аспекти: Навчальна програма / За наук. ред. Кара-

мушки Л.М. - К.: Міленіум, 2004. - 24 с.

Синдром «професійного вигорання» та професійна кар’єра

працівників освітніх організацій: тендерні аспекти: Навч.

посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післяди-

плом. освіти / За наук. ред. Максименка С.Д., Карамушки

Л.М., Зайчикової Т.В. - К.: Міленіум, 2004. - 264 с.

Трунов Д.Г. «Синдром сгорания»: позитивный подход к проблеме

// Журнал практического психолога. - 1998. - № 5.

Форманюк Т.В. Синдром «эмоционального сгорания» как

показатель профессиональной дезадаптации учителя. //

Вопросы психологии. - 1994. - № 6.

##submission.downloads##

Як цитувати

Каткова, Т. (2019). ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРЯННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК НАСЛІДОК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p