ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ БІОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
потреба, мотив, мотивація, професійна вмотивованість, професійна діяльність.Анотація
У статті розглядаються проблеми мотивації у формуванні професійної
діяльності майбутніх біологів. На основі психологічних досліджень
науковців-психологів аналізуються особливості факторів впливу
на формування мотивації в майбутніх біологів, самореалізації в процесі
власної професійної діяльності, орієнтації майбутніх біологів на
власний освітньо-професійний розвиток.
Посилання
Барабанова В.В. Представление студентов о будущем как аспект
их личностного и професионального самоопределения /
В.В. Барабанова, М.Е. Зеленова / / Психологическая наука и
образование. - 2002. - №2. - С. 28-41.
Верещагина Л.А. Психология потребностей и мотивация
персонала / Л.А. Верещагина, И.М. Карелина. - X.: Гуманитарный
центр, 2002. - 153с.
Вилюнас Витис. Психология развития мотивации: Современные
и классические исследования. Научные данные и
жизненные примеры. - СПб.: Речь, 2006. - 458 с.
Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. посібник / Олена
Іванівна Власова. - К.: Либідь, 2005. - 400 с.
Занюк С.С. Психологія мотивації / Сергій Степанович За-
нюк. - К.: Эльга-Н; Ника-Центр, 2002. - 502 с.
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Леонтьев.
- СПб.: Питер, 2008. - 512 с.
Исаев Е.И. Становление и развитие професионального сознания
будущих педагогов / / Вопросы психологии. - 2000. -
№ 4. - С. 57 - 66.
Курлянд З.Н. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. /
З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова, І.О. Бартенева,
І.М. Богданова. - 3-є вид., перероб., доп. - К.: Знання,
- 495 с.
Лукина В.С. Исследование мотивации професионального
развития / / Вопросы психологии. - 2004. - №5. - С. 25 - 32.
Маслоу А. Мотивация и личность / Абрахам Гарольд Мас-
лоу; пер.с англ. А.М. Татлыбаева. - СПб.: Евразия, 1999. -
с.
Мороз О.Г. Педагогіка і психологія вищої школи: Навчальний
посібник / О.Г. Мороз, О.С. Падалка, В.І. Юрченко. -
К.: НПУ, 2003. - 267 с.
Мороз О. Г. Навчальний процес у вищій педагогічній школі:
Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім.
М.П. Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України /
О.Г. Мороз, В.О. Сластьонін, Н.І. Філіпенко, П.М. Гусак,
В.І. Юрченко. - К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2001. -
с.
Москвичев С.Г. Мотивация, деятельность и управление /
Святослав Георгиевич Москвичев. - Киев - Сан-Франциско,
- 492 с.
Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник
для магістрантів і аспірантів / Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко.
- К.: ТОВ «Філ-студія», 2006. - 320 с.
Реан А. А. Психология и психодиагностика личности: теория,
методы исследования, практикум: [учеб. пособие]. /
Артур Александрович Реан. - СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК,
- 255 с.
Слепкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій
школі: Навч. посіб / Зінаїда Іванівна Слепкань. - К.: Вища
шк., 2005. - 239 с.
Токар Н.Ф. Динаміка мотивації в процесі професійної підготовки
/ / Педагогіка і психологія. - 1997. - №4. - С. 151154.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.