КАТЕГОРІЯ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПРОБЛЕМ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОМУ МОВЛЕННЮ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПРЕДМЕТА І МЕТОДА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
навчання, іноземна мова, оволодіння, сприймання, психолого-педагогічне дослідження.Анотація
Повноцінне навчання іноземної мови повинно базуватися на
науково-обґрунтованій моделі керування процесом засвоєння шляхом
інтенсифікації створення психологічних умов для актуалізації усіх потенційних
можливостей суб’єктів учіння. Процес навчання повинен
позбутися монологічного характеру і будуватися на самостійності.
Посилання
Алхазишвили A.A. Психологические основы обучения
устной иностранной речи. - Тбилиси: Ганатлеба, 1974. -
с.
Артемов В. А. Некоторые вопросы психологии речи в связи
с обучением устной речи на иностранном языке / /
Иностранные языки в школе. - 1969. - № 5. - С. 23-31.
Артемов В.А. Психология обучения иностранным языкам. -
М.: Просвещение, 1969. - 279 с.
Ауэрбах Г.Д. Зачем и как изучать иностранные языки - М.:
Знание, 1991. - 30 с.
Барсук Р.Ю. Основы обучения иностранному языку в условиях
двуязычия. - М.: Высшая школа, 1970. - 176 с.
Беляев Б.В. Психологические основы усвоения лексики иностранного
языка. - М.: Просвещение, 1964. - 134 с.
Бенедиктов Б. А. Психология овладения иностранным
языкам. - Минск.: Вышэйш. школа, 1974. - 335 с.
Бочелюк В.Й. Психологічна готовність вчителя до особис-
тісно-оріентованого навчання / / Автореф.дис.канд.психол.
наук - Київ, 1998. - 17 с.
Гез Н.И. Методика обучения иностранным языкам в средней
школе. - М.: Высшая школа, 1982. - 373 с.
Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению
на иностраным языке. - М.: Просвещение, 1982. - 159 с.
Леонтьев А.А. Психолингистические единицы и порождение
речевого высказывания. - М.: Наука, 1969. - 307 с.
Методика викладання іноземних мов: Науково-метод. зб.
Вип. 21. - Київ: Освіта, 1992. - 135 с.
Онуфріева Л.А. Самостійна робота студентів в процесі оволодіння
іншомовною компетенцією / / Вища освіта в контексті Болонського
процесу: Збірник матеріалів міжнародної науково-
практичної конференції, 18-21 листопада 2008 р. Полтава /
редкол.: ВЮ. O ^m ^ H ^ , В.А. Пашинський, O.M. Ніколенко,
Н.К. Кочерга. - Полтава: АСМІ, 200S. - С. 251-255.
Пальмер Г. Устный метод обучения иностранным языкам. -
К.: Рад.школа, 1964. - 159 с.
Чалкова Е.Г. Системно-коммуникативная методика обучения
языку І / Психологический журнал. - Т. 4. - 19S9. -
M 5. - С.83-91.
Яковлева Л.Л. Зависимость понимания текста на иностранном
языке от условий его восприятия І / Вопросы психологии.
- 1988. - M 5 - С. 91-94
Apelt W. Motivation und Fremdsprachenunterricht - Leipzig.
VEB Verlag, Enzyklopädie, 1981.
Blickpunkt Fremdsprachenunterricht und Europa / / Der fremdsprachliche
Unterricht - S tu ttg a rt. 1990 - H. 101 - S. 50
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.