ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • O.M. Опалюк
  • O.I. Лісовий

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

пcиxoлoгiчний aнaлiз, пeдaгoгiчнe cпiлкyвaння, пeдaгoгiчнa дiяльнicть, тexнoлoгiчнi acпeкти.

Анотація

У CTa™ poзглядaютьcя ocoбливocтi пcиxoлoгiчнoгo aнaлiзy пeдaгo-
гічного cпiлкyвaння з ypaxyвaнням ^ м у т ^ т и н о ! ' взaємoдiï в ч и т є л я
з у ч н є м Ha ocнoвi пopiвняння piзниx клacифiкaцiйниx пiдxoдiв.

Посилання

Арват Ф.С., Коваленко Є.І., Кириленко С.В., Щербань П.М.

Культура спілкування: Навч.-метод. посібник. - К.: ІЗИН,

- 328 с.

Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник /

О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та

ін. - К.: Просвіта, 2001. - С. 396-413.

Грехнев В.С. Культура педагогического общения: Кн. для

учителя. - М.: Просвещение, 1990. - 144 с.

Заброцький М.М. Педагогічна психологія: Курс лекцій. -

К.: МАУП, 2000. - С. 69-91.

Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учебник для вузов. -

М.: Издательская корпорация «Логос», 2000. - С. 305-366.

Кан-Калик В.А., Ковалев Г.А. Педагогическое общение как

предмет теоретического и прикладного исследования / /

Вопросы психологии. - 1985. - №4. - С. 9-17.

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. - М.:

Просвещение, 1987. - 190 с.

Комарова I. Культура педагогічного спілкування вчителя / /

Шлях освіти. - 2001. - №5. - С. 31-34.

Психологический словарь / Под ред. В.П.Зинченко, Б.Г. Мещерякова.

- 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Педагогика -

Пресс, 2001. - 440 с.

Психологія: Підручник / За ред. Ю.Л.Трофімова. - К.: Ли-

бідь, 1999. - С. 468-476.

Реан А.А., Бордовская Н.В., Розум С.И. Психология и педагогика.

- СПб.: Питер, 2000. - С. 317-346.

Шатохіна Т. Підготовка вчителя до спілкування з учнями / /

Шкільний світ. - 2003. - №7. - С. 3.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк O., & Лісовий O. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p