ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
організаційно-психологічні умови, неперервна профорієнтація, професійне самовизначення, образ «Я».Анотація
Автори статті розкривають проблеми профорієнтації учнів загальноосвітніх
навчальних закладів, які назріли на сучасному етапі
соціальних змін. Вирішення цих проблем полягає у забезпеченні
організаційно-психологічних умов та конкретизації обсягу форм,
функцій, завдань неперервної профорієнтації.
Посилання
«Человек - человек» (рекомендации для тех, кто выбирает
профессию). - К., 2 0 0 І. - 22 с.
Бушай І.М. Психодіагностика «Я-образу» учнів підліткового
віку. - Чернігів, 1999. - 44 с.
Добренко І.А. Працевлаштування: психолого-діагностичний
практикум. - К.: Науковий світ, 2004. - 46 с.
Козловский О.В. Как правильно выбрать профессию: методики,
тесты, рекомендации. - Донецк: ООО ПКФ «БАО»,
- 800 с.
Кондратенко С.О. Соціально-психологічні основи профорієнтаційної
роботи в школі. - Ставище, 2000. - 76 с.
Людина і світ професій. Програма для старших класів загальноосвітніх
навчально-виховних закладів України / Укл.
М.П. Тименко, Н.В. Жемера. - К.: ІСДО, 1993. - 28 с.
Марченко І.Б. Форми та методи роботи практичного психолога
з активізації самопізнання старшокласників у період
вибору професії / Профорієнтаційна робота в школі:
проблеми і перспективи їх вирішення: Матеріали науково-
практичної конференції (м. Луцьк, 27 березня 2007 р.). -
Луцьк, 2007. - 112 с. (79-84 С.)
Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Науково-
методичний журнал. - 2004. - Додаток до випуску 2. -
с.
Побірченко Н.А. Підготовка учнівської молоді до ринкової
економіки. - К., 1999. - 60 с.
Побірченко Н.А. Психологія підготовки учнівської молоді
до оволодіння професіями бізнесу. - К., 1997. - 77 с.
Побірченко Н.А. Учнівська молодь і професії ринкової економіки.
- К., 1998. - 206 с.
Психодіагностика в службі зайнятості. - К., 1998. - 132 с.
Техніка пошуку роботи. - К., 2000. - 163 с.
Черный Е.В. Психодиагностика. - Симферополь, 1999. -
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.