ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПРИЯННЯ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • О.М. Пріданнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

діти, адаптація, дошкільні навчальні заклади.

Анотація

Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільних навчальних
закладів. З ’ясовано, що успішність адаптації обумовлена психологічними
особливостями дитини. Дослідження показують наявність
тривожності та страхів у дітей, які важко адаптовуються у дошкільних
навчальних закладах. Наведені приклади психолого-педагогічного
сприяння адаптації дітей до дошкільних навчальних закладів.

Посилання

Вологодина Н.Г. Детские страхи днём и ночью. - М.: Феникс,

- 106 с.

Глоточкин А. Д. О личностной социально-психологической

адаптации человека / / Актуальные психолого-педагогические

проблемы обучения и воспитания в школе и вузе. - Тверь:

ТвГУ, 1994. - 189 с.

Леонтьев А.Н. Актуальные проблемы развития психики ребенка

/ / Известия А пН РСФСР, 1948. - Вып. 14. - С. 3-11.

Спиваковская А.С. Профилактика детских неврозов. - М.:

Педагогика, 1988.

Хрестоматия по детской психологии / Сост. Г.В. Бурмен-

ская. - М.: Институт практической психологии, 1996. -

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пріданнікова, О. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПРИЯННЯ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p