ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Л.П. Скорич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

теоретичні основи, індивідуальний підхід, вікові та індивідуальні особливості, навчання.

Анотація

У дослідженні здійснено детальний аналіз теоретико-
методологічного матеріалу щодо реалізації індивідуального підходу в
навчанні, в основу якого лягли теоретичні погляди Г.С. Костюка, які
глибоко, оригінально і точно відображають індивідуальний підхід до
учнів, враховуючи вікові та індивідуальні фактори.

Посилання

Божович Л.И. Этапы формирования личности. - М.: Воронеж,

Выготский Л.С. Психология развития человека. - М.: Изд-

во «Смысл»; Изд-во «Эксмо», 2005. - С. 210.

Выготский Л.С. Собр. соч.: В 6 т. - М., 1983. - Т.3: Проблемы

развития психики. - С. 87.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток

особистості. - К.: Радянська школа, 1998. - 600 с.

Костюк Г.С. Навчання і розвиток учнів / / Психологічна наука,

вчитель, учень. - К.: Радянська школа, 1997 - С. 19-32.

Костюк Г.С. Принцип развития в психологии / / Методологические

проблемы психологии. - М., 1969.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат,

- 304 с.

Максименко С.Д. Генетическая психология. - К., 2000.

Максименко С.Д. Розвиток психіки в онтогенезі: [в 2-х т.]. -

К.: Форум, 2002.

Максименко С.Д. Проблема метода психологии / / Вопросы

психологии. - 1989. - №4. - С. 31-39.

Эльконин Д.Б. К проблеме периодизации психического развития

в детском возрасте / / Вопросы психологии. - 1971. -

№4. - С. 6-20.

Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника.

- М.: Знание, 1974. - 64 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скорич, Л. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p