ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФОРМУЮЧОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
задатки, здібності, обдарованість, талант, креативність, інтелект.Анотація
У статті робиться спроба визначення креативності, інтелекту і подальшого
розумового розвитку дітей дошкільного віку 1-3, 3-6 років,
оскільки для цієї вікової категорії це найбільш невивчена частина вікової
психології.
Посилання
Белова Е.С. Одаренность малыша: раскрыть, понять, поддержать.
- М., 1998. - 251 с.
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте.
- СПб.: СОЮЗ, 1997. - 96 с.
Гальперин П.Я. О методах поэтапного формирования
умственных действий. Хрестоматия по психологии. - М.,
- С. 97-101.
Запорожец А.В. Избранные труды. - Т.1: Психологическое
развитие ребенка- М.:Педагогика, 1986. - 320 с.
Клименко В.В. Психологические тесты таланта. - Харьков:
Фолио, 1998. - 296 с.
Лейтес Н. С. Об умственной одаренности. - М.: Просвещение,
Моляко В. А. Проблемы психологии творчества и разработка
подхода к изучению одаренности / / Вопросы психологии. -
- № 5.
Немов Р.С. Психология: В 3-х т. - Том 1. - М., 1995.
Основи загальної психології / За ред. С.Д. Максименка. -
К., 1998. - С. 4-20.
Психология одаренности: от теории к практике / Под ред.
Д.В. Ушакова, - М.: ИП РАН, 2000. - 96 с.
Савенков А. И. Детская одаренность: развитие средствами искусства.
- М.: Педагогическое общество России, 1999. - 220 с.
Савенков А. И. Одаренные дети в детском саду и школе:
Учебн. пособие для студентов высших педагогических
учебных заведений. - М.: Издательский центр «Академия»,
- 232 с.
Скребець, В. О. Основи психодіагностики : Навчальний посібник
для студентів вищих навчальних закладів / В.О. Скребець.
- 3-те вид., перекладене з рос., перероб. та доп. - К. :
Слово, 2003. - 192 с.
Швидкий А.Л. Актуальні проблеми психології. Реалізація
психолого-педагогічного супроводу розвитку здорової і творчої
особистості в умовах шкіл нового типу. - К., 2007. -
Том IX. - Частина 2. - С. 331-355.
Швидкий А.Л. Психологічний феномен креативності та особливості
його реалізації в розвитку особистості / / Наукові
записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України
/ За ред. Акад. С.Д. Максименка. - К.: Міленіум, 2006. -
Вип. 31. - 432-442 с.
Юнг К.Г. Конфликты детской души. - М.: Канон, 1995.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.