ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТІВ ВНЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З МЕТОЮ ФОРМУ- • • V ВАННЯ ІХ ІНТЕРНАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
психологічний супровід, інтернальність, екстернальність, особистість, психологічний тренінг.Анотація
У статті розглядаються особливості формування інтернальних
якостей студентів психолого-педагогічних спеціальностей у процесі
психологічного супроводу, характеризується програма розвитку інфернальних
якостей студентів.
Посилання
Державна національна програма «Освіта. Україна XXI століття
». - Інститут системних досліджень освіти України,
- 61 с.
Концепція державної програми розвитку освіти на 20062010
роки / / Вища школа. - 2006. - №3. - С. 114-119.
Левашова С.А. Психолог и подросток.: коммуникативнодвигательный
тренинг. - Ярославль: Академия развития:
Академия Холдинг. - 2002. - 160 с.
Лидерс А.Г. Психологический тренинг с подростками: Учеб.
пособие для студентов высших уч. заведений.- М.: Изд.
центр «Академия», 2003. - 256 с.
Мороз Л.І. Теоретичне та прикладне обґрунтування алгоритму
складання програми тренінгу професійно-психологічного
спямування / / Практична психологія та соціальна робота. -
- №3. - С. 7-10.
Овчарова Р.В. Технологии практического психолога образования:
Учебное пособие для студентов вузов и практических
работников. - М.: ТЦ «Сфера», 2000. - 448 с.
Прутченков А.С. Наедине с собой. Психологические тесты
и психотехнические упражнения для подростков и старшеклассников.
- М.: Рос. пед. агентство, 1996. - 174 с.
Рабочая книга практического психолога: Пособие для специалистов,
работающих с персоналом / Под ред. А.А. Бодалева
и др. - М.: Изд-во Института психотерапии, 2003. - 640 с.
Тимощук И.Г. Диагностический инструментарий исследования
некоторых аспектов ответственности у студентов-
психологов / / Практична психологія та соціальна робота. -
- № 8. - С. 37-40.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.