ВІКОВІ МОЖЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОЇ САМОДЕТЕРМІНАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
можливості, особистісна самодетермінація, онтогенез, підлітковий вік, підліток.Анотація
У статті аналізуются можливості особистісної самодетермінації
в онтогенезі, зокрема, в підлітковому віці. Дається характеристика
основних напрямів дослідження даного феномену, аналізуються основні
зміни в особистісному розвитку підлітка, які створюють ґрунт для
самодетермінації.
Посилання
Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни. - М.: Мысль,
- 301 с.
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности.
М.: Мысль, 1976. - 158 с.
Анциферова Л.И. Развитие личности и проблемы геронтопсихологии.
- Издание 2-е, испр. и доп.- М.: Изд-во «Институт
психологии РАН», 2006. - 512 с.
Божович Л.И. Психологический анализ условий формирования
и строения гармонической личности / / Психология
формирования и развития личности. - М: Наука, 1981. -
С. 257-284.
Боришевский М.И. Развитие саморегуляции поведения
школьников: Автореф. дисс. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 /
Киевский государственньш педагогический институт имени
М.П. Драгоманова. - К., 1992. - 78 с.
Виногородський А.М. Розвиток особистісної рефлексії підлітків
(на матеріалі сприйняття музики): Автореф. дис. ...
канд. психол. наук: 19.00.07 / Національний педагогічний
університет імені М. П. Драгоманова. - К., 1999. - 20 с.
Зубкова І.Ю. Я-образ для мене та інших// Практична психологія
та соціальна робота. - 1999. - №3. - С.43.; Зубкова
І.Ю. Я-образ для мене та інших// Практична психологія та
соціальна робота. - 1999. - №4. - С. 39-40.
История зарубежной психологии. 30-е - 60-е годы XX века.
Тексты / / Под ред. П.Я. Гальперина, А.Н. Ждан. - М.: Изд-
во Московского у-та, 1986.
Кон И.С. Открытие «Я». - М.: Политиздат, 1978. - 367 с.
Максименко С. Д. Генезис существования личности. - К.:
Изд-во ООО « к М м » , 2006. - 240 с.
Маслоу А. Самоактуализация / / Психология личности.
Тексты. - М., 1992. - С. 108-117.
Мерлин В.С. Лекции по психологи мотивов человека. -
Пермь: Пермский государственный педагогический институт,
с.
Мильман В.Э. Внутренняя и внешняя мотивация учебной деятельности
/ / Вопросы психологии. - 1987. - № 5. - С. 129-139.
Найденов М.И. Групповая рефлексия в решении творческих
задач при различной степени готовности к интеллектуальному
труду: Автореф. дисс. канд. психол. наук: 19.00.01 /
Киевский государственньш педагогический институт имени
М.П. Драгоманова. - К., 1989. - 23 с.
Пророк Н.В. Особистісний і професійний розвиток практикуючих
психологів / / Психолого-педагогічні умови розвитку
особистісної активності в освітньому просторі: Моногр. /
С.Д. Максименко (та ін.); Ін-т психології ім. Г.С. Костюка
АПН України. - К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство
», 2008. - С. 144-196.
Роджерс К. Р. Взгляд на психотерапию. Становление человека.
- М. : Изд. группа «Прогресс», 1994. - 480 с.
Рубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности: К
философским основам современной педагогики / / Вопр. пси-
хол. - 1986. - №4. - С. 101-109.
Слободчиков В.И. Психология человека / В.И. Слободчиков,
Е.И. Исаев. - М.: Школа-пресс, 1995. - С. 340.
Чирков В.И. Самодетерминация и внутренняя мотивация
поведения человека / / Вопросы психологии. - 1996. - № 3.
С. 116-132.
Чирков В.И. Межличностные отношения, внутренняя мотивация
и саморегуляция / / Вопросы психологии. - 1997. -
№ 3. - С. 102-111.
Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - 3-е изд. - СПб.:
Питер, 2005. - 607 с.: ил. - (Серия «Мастера психологии»).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.