ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОЇ ВАРІАТИВНОСТІ РУХІВ ЯК ОДНОГО ІЗ ЗАСОБІВ КЕРУВАННЯ МОТОРНО-СИЛОВИМИ ДІЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
психомоторні дії, варіативність рухів, моторно-силові навички, образ дії.Анотація
У статті розкрито психологічні особливості формування моторно-
силових навичок в умовах варіативності просторових характеристик.
Доведено, що штучно створена варіативність збагачує образ дії та дозволяє
здійснювати на його основі ефективне керування рухами.
Посилання
Бернштейн H.A. Физиология движений и активность / Под
ред. О.Г. Газенко; Изд. подгот. И.М.Фейгенберг. - М.: Наука,
- 495 с.
Бех І.Д. Виховання особистості: Підручник. - K.: Либідь,
- 848 с.
Боген М.М. Обучение двигательным действиям. - М.: Физкультура
и спорт, 1985. - 192 с.
Гордеева Н.Д., Евсевичева И.В., Зинченко В.П., Курганский
A.B. Микродинамическая структура моторной стадии действия
/ / Вопросы психологии. - 1998. - № 6. - С. 86-99.
Зинченко В.П. От классической к органической психологии
/ / Вопросы психологии. - 1996. - № 5. - С. 7-20; № 6. -
С. 6-25.
Иванников В.А.Психологические механизмы волевой регуляции.
- М.: Изд-во Моск. ун-та, 1991. - 141 с.
Ильин Е.П. Психомоторная организация человека: Учебник
для вузов. - СПб.: Питер, 2003. - 384 с.
Ильин Е.П. Психология спорта. - СПб.: Питер, 2009. -
с.
Клименко В.В. Механізми психомоторики людини. - K.,
- 192 с.
Клименко В.В. Психологія спорту: Навч. посіб. для студ.
вищ. навч. закл. - К.: МАУП, 2007. - 432 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат,
- 302 с.
Ложкин Г.В., Рождественский А.Ю. Феномен телесности в
Я-структуре старшеклассников и содержании их жизненных
перспектив / / Психологический журнал. - 2004. - № 2. -
С. 27-33.
Лях В.И. Взаимоотношения координационных способностей
и двигательных навыков: Теоретический аспект / / Теория и
практика физической культуры. - 1991. - № 3. - С. 31-33.
Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній
практиці: Методологія, методи, програми, процедури. - К.:
Наук. думка, 1998. - 226 с.
Малхазов О.Р. Психологія та психофізіологія управління руховою
діяльністю: Монографія. - К.: Євролінія, 2002. - 320 с.
Озеров В.П. Психомоторные способности человека. - Дубна:
Феникс+, 2002. - 320 с.
Паукова М.В., Черемисин В.П. Учить оценивать свои движения
/ / Физкультура в школе. - 1984. - № 12. - С. 26-29.
Ратанова Т.А. Обучение младших школьников тонким
двигательным различениям на уроках физкультуры / /
Вопросы психологии. - 1990. - № 2. - С. 82-86.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика,
- 424 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.